Gå til innhold

Det svir...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at det svir når man holder seg fra å tisse? (Ikke unormalt lenge altså :P



Anonymous poster hash: 5c3a6...534
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I underlivet altså...



Anonymous poster hash: 5c3a6...534
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt. Gå på do når du må. Så slipper du urinveisinfeksjon og det som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts igjen: 

 

Kan det være tegn på urinveisinfeksjon for jeg begynner å kjenne meg i dårlig form, og jeg fryser til tross for 25 grader inne, og jeg føler meg ganske slapp...



Anonymous poster hash: 5c3a6...534
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her også! 

 

Grunnen til jeg mistenker uvi er at det svidde litt når jeg tisset også...



Anonymous poster hash: 5c3a6...534
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS her også! 

 

Grunnen til jeg mistenker uvi er at det svidde litt når jeg tisset også...

Anonymous poster hash: 5c3a6...534

 

Det kan være urinveisinfeksjon, ja. Det finnes sånne "hjemmetester" du kan kjøpe på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det bare er begynnelsen kan det være mulig at du "drikker det vekk". Jeg har fått det til mange ganger hvis jeg merker UVI litt, drikker masse appelsinjuice, tranebærjuice, ha noe varmt over magen/underlivet. Gå i truser og ikke eks gstring. Unngå samleie osv osv. Men hvis det allerede er en uvi som er der må den behandles. Og fortest mulig så du slipper evt nyrebekkenbetennelse, for det er pokkers vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være urinveisinfeksjon, ja. Det finnes sånne "hjemmetester" du kan kjøpe på apoteket.

Oki, takk for tips! :) 

Hvis det bare er begynnelsen kan det være mulig at du "drikker det vekk". Jeg har fått det til mange ganger hvis jeg merker UVI litt, drikker masse appelsinjuice, tranebærjuice, ha noe varmt over magen/underlivet. Gå i truser og ikke eks gstring. Unngå samleie osv osv. Men hvis det allerede er en uvi som er der må den behandles. Og fortest mulig så du slipper evt nyrebekkenbetennelse, for det er pokkers vondt!

 

Oki, takk for tipsene dine! :D Skal få sjekke om jeg har det så ejg slipper eventuelt nyrebekkenbetennelse! 

Anonymous poster hash: 5c3a6...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS her også! 

 

Grunnen til jeg mistenker uvi er at det svidde litt når jeg tisset også...

Anonymous poster hash: 5c3a6...534

 

Kjøp deg en hjemmetest. Det får du på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...