Bonafarte Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Hei Noen som har en partner som vet at du har hatt en større pikk tidligere? Hvordan vet han det? Hva mener han om det? Savner du det?
Cambria Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Det første som slår meg er hvorfor jeg skal nevne pikken til eksen til partneren min. I mitt hode er det å be om bråk. Spent på svar her altså. 7
Bonafarte Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2015 Det første som slår meg er hvorfor jeg skal nevne pikken til eksen til partneren min. I mitt hode er det å be om bråk. Spent på svar her altså. Er din x større enn nåværende? Hva tenker du rundt det i tilfelle? Kan jo være andre måter å få vite ting på enn å bli fortalt av kjæresten.
frk91 Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Ja det vet han, da jeg får vondt hvis pikken er svær og til og med har revnet med en tidligere partner. Har fortalt han om det fordi det hender også med han at jeg får vondt pga arret etter riften. Savner absolutt ikke en større penis, typen min sin har perfekt størrelse, og gjør at jeg for første gang klarer å ha sex flere ganger per dag uten å bli sår
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Hat tidligere hatt partner med større enn mannen min ja. Vi snakker ikke så mye om tidligere partneres kropp eller sexliv, det er bare rart! Har aldri savnet sexen jeg hadde før mannen min, beste jeg noen gang har hatt!Anonymous poster hash: 3ade6...15d
Cambria Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Er din x større enn nåværende? Hva tenker du rundt det i tilfelle? Kan jo være andre måter å få vite ting på enn å bli fortalt av kjæresten. Jeg har en eks med større penis enn sist eks ja, men det fikk den forrige aldri vite. Jeg er også veldig fornøyd med at min siste eks ikke hadde like stor, da det fort kunne bli litt vondt om det var litt feil stilling eller noe. Veldig deilig å ikke tenke like mye på stillingene og kunne prøve ut mer uten å få vondt, men ingenting jeg ønsker å dele med en partner.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Er din x større enn nåværende? Hva tenker du rundt det i tilfelle? Kan jo være andre måter å få vite ting på enn å bli fortalt av kjæresten. Beklager, men jeg ser virkelig ikke hvordan man uforvarende får info som dette, annet enn dersom kjæresten har slumpet til å ha sex med samme person. Anonymous poster hash: e6609...285 3
Cowboy Lotte Skrevet 21. juli 2015 #8 Skrevet 21. juli 2015 (endret) Minte på min ex hele tiden hvor liten han var i forhold til de største jeg har møtt, håper han fikk dårlig samvittighet, og kanskje tenkte over hvor heldig han var som hadde en så flott og ettertraktet jente som meg. Fikk likevel ikke halvparten av verdiene hans da det ble slutt. Greit at han eide alt, men man burde ikke være så egoistisk med tanke på all gratis sex jeg gav han... Men ALDRI små peniser igjen etter det. Føler alltid folk med små har en eller annen psykisk plage som gjør at de må kompensere pga av det... Endret 21. juli 2015 av Cowboy Lotte 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #9 Skrevet 21. juli 2015 Typen min har ikke så stor, så han vett nok at jeg har vært borti større uten at det har vært et tema. Vi har super sex uansett, savner ikke noe Anonymous poster hash: a22a1...6e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå