Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er vanskelig når de ikke finner hølet.

Anonymous poster hash: a3402...413
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen på over 180 og 80 kilo som er blitt voldtatt. 

Anonymous poster hash: 659bc...4cf

Ånei? I USA voldtas det flere menn enn kvinner. 

Opptil 400 000 menn er antatt å bli voldtatt per år. Jeg regner med at mange av de er over 180cm og 80kg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Aha, jeg forstår. Kvinner besitter seksualmakten, så når en mann står for samleiet handler det om å ta makt. 

Fra hvem?

Fra kvinnen selvsagt.

Waco, gjør oss alle den tjenesten å la være å uttale deg om ting du ikke har noe greie på. Voldtekt er ikke noe å harselere over.

Endret av Vidalita
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jodda, kjenner ei på 165 og 90kg som ble voldtatt, av en fremmed.

Anonymous poster hash: dd7f5...bdf
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen på over 180 og 80 kilo som er blitt voldtatt.  Anonymous poster hash: 659bc...4cf

Nå bruker ikke avisene å opplyse om høyde og vekt på voldtektsofrene, så hvordan skulle du ha hørt om det?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker om å momentant bli plassert i en svært sårbar situasjon hvor personvernet er angrepet. Personvernet handler om hvem en ønsker å tillate nær seg, hvor tett.

Uansett hvor fysisk sterk en skulle føle seg snakker vi om også å bli angrepet psykisk.

Det er det psykiske som styrer det fysiske. 

Får et tåkete ikke-svar. For øvrig tror jeg du har misforstått hvordan begrepet "personvern" vanligvis blir benyttet.

Anonymous poster hash: 2044c...638

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tenker det kommer an på hvor stor overgriperen er... er det en liten voldtektsmann på 150 og 50 kg så går jo ikke han etter ei dame på 180 og 90 kg, sier seg selv. Da venter han på en som det er større sjanse for å få i bakken uten mye skrik og slåssing.

Anonymous poster hash: f791a...f74
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Har overvektige kvinner større vaginaer? Det var nytt for meg

Hvor har jeg sagt det? :klo:

Edit: Når jeg sa en stor en så mente jeg en stor dame :)

Endret av Winza
  • Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet

Får et tåkete ikke-svar. For øvrig tror jeg du har misforstått hvordan begrepet "personvern" vanligvis blir benyttet.

Anonymous poster hash: 2044c...638

Personvern defineres på forskjellige måter. Den knytter seg bl.a til retten å ha en egen privat sfære som en selv kontrollerer. Sentralt står krav på respekt fra andre mennesker, ukrenkelighet og respekt for egen integritet. 

Personvern handler ikke kun om ivaretagelse og behandling av personopplysninger. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på¨kvinner som er veldig høye eller veldig kraftige. Har de samme risiko for å bli voldtatt som mindre kvinner? Hva med overfallsvoldtekt?

En kompis sa en gang. "Det fine med en så høy kjæreste er at jeg ikke trenger å følge henne hjem for det er vel ingen som ville voldtatt en kvinne på 185?"

Anonymous poster hash: bbdc3...aa8

Jeg kjenner en veldig høy kvinne som har blitt voldtatt flere ganger i sitt liv.Men hun er "svak" i hodet,,,,

Ikke den smarteste.Som utsetter seg selv,for farlige situasjoner....hun er ikke var og forutseende.Slik at hun ungår risikoer...Så hjelper ikke å være høy da....da er det bedre å være lavere men mentalt sterk og klok/smart.For å unngå risiko.

Anonymous poster hash: f58d7...a3a

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Vel, var jeg en mann som skulle velge et offer til en overfallsvoldtekt, ville jeg garantert valgt ei som ser litt lita og pinglete ut. Ikke den tykkeste eller høyeste dama jeg ser. De er gjerne både tyngre og sterkere.

Så jeg vil tro man er litt tryggere, selv om alle kan bli utsatt?

Kom over et skilt som sa at det er vanskeligere å kidnappe store damer, så derfor bør man spise mer kake.

En voldtekt og kidnapping er jo litt det samme siden man bruker samme metode (krefter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...