AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Jeg vil så gjerne ha sex med samboeren min. Oftere enn noen ytterst få ganger i måneden. Hver gang jeg tar intiativ får jeg nei. Dette er jo sårende, og etter x antall avslag Gjør det noe med meg. Får da beskjed fra samboer at det er årsaken til at han ikke vil, han ser jeg blir "furten" som han sier, og han gidder ikke "hoppe når jeg sier hopp". Har prøvd å ikke ta intiativ også, men det medfører at det går månedsvis uten at det skjer noe mer enn en sjelden gang, når han tar intiativ. Jeg har sagt hvordan jeg føler det og hvorfor jeg blir lei meg, har sagt jeg føler meg stygg og ekkel og at han ikke tenner på meg. Får da til svar at ja, da er det vel sånn, hvis det er det jeg har bestemt meg for. Utrolig nok har vi det veldig fint ellers. Koser mye, ler ofte, har det generelt fint sammen. Jeg holder på å gå på veggen snart. Trenger så sårt noen råd...Anonymous poster hash: 91012...8ec
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Skjedde med meg og eksen og. Tror kanskje det delvis var fordi jeg assosierte sex med klaging og sutring, og det ble vanskeligere å snu for hver gang hun furtet.Anonymous poster hash: 9cc33...db6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Skjedde med meg og eksen og. Tror kanskje det delvis var fordi jeg assosierte sex med klaging og sutring, og det ble vanskeligere å snu for hver gang hun furtet.Anonymous poster hash: 9cc33...db6 Men hva var grunnen til at hun "klagte og sutret" over sexlivet deres i utgangspunktet? Anonymous poster hash: d950b...8cb 2
Cambria Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Prater du ofte med han om at du synes det er for lite sex? For om du gjør det forstår jeg han godt. Jeg opplevde dette med en eks som hele tiden maste om sex og farta hvis han ikke fikk noe. Dette ga meg helt avsmak på fyren. Når du har prøvd å la være og ta intiativ, kan det da være at du ubevisst har gjort det? Kanskje kroppsspråket ditt har "mast" uten at du har ment det? Når du har prøvd å tatt det opp så tror jeg ikke det er et sjakktrekk å gi han dårlig samvittighet for at du ikke får nok sex. Det gir han ikke lyst til å ha sex med deg. Da blir det mer at han har sex for å få slutt på masinga eller slippe å gi deg disse følelsene (og det tror jeg ikke du vil). Jeg vet ikke om jeg har noen veldig gode råd og jeg mener ikke at alt er din feil. Selvfølgelig kan det hende han burde tenkt mer på dine behov også, slik at dere kunne møtt hverandre på midten. Men hvor lenge har dere vært samboere? Kanskje dere kunne gått til en sexolog sammen for å nøste opp i problemet? Håper ting løser seg for dere. Det er synd om forholdet skal bli dårlig grunnet forskjellige sexuelle behov.
Druid Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Sett deg ned og SNAKK med han. Si hva du ønsker av sex, fortell han dine behov. Klarer han ikke tilfredstille det , er han ikke din type. Alle de andre tingene finner du i de fleste andre også. Det er ikke noe spesielt. For Guds skyld ikke avfinne deg med at han ignorerer sex ; tro meg : du får straff. Pussig nok er sex utrolig viktig den dagen du i dyp desperasjon faller i seng med en annen. DA Plutselig synes han sex er SÅ VIKTIG del av forholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Sett deg ned og SNAKK med han. Si hva du ønsker av sex, fortell han dine behov. Klarer han ikke tilfredstille det , er han ikke din type. Alle de andre tingene finner du i de fleste andre også. Det er ikke noe spesielt. For Guds skyld ikke avfinne deg med at han ignorerer sex ; tro meg : du får straff. Pussig nok er sex utrolig viktig den dagen du i dyp desperasjon faller i seng med en annen. DA Plutselig synes han sex er SÅ VIKTIG del av forholdet. Ja hadde det på samme måte. Dama mi brydde seg ikke om sex i det hele og store. Hadde nesten ikke sex på 1 år. Når hun da fant ut at jeg hadde ei elskerinne på siden som var ung og sprek, ja DA hadde sex ALT å si. Merkelige greier. Får jeg ikke sex hos partner, er det flust av andre kvinner som er villige i massevis.Anonymous poster hash: 8c029...e60
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Jeg vil så gjerne ha sex med samboeren min. Oftere enn noen ytterst få ganger i måneden. Hver gang jeg tar intiativ får jeg nei. Dette er jo sårende, og etter x antall avslag Gjør det noe med meg. Får da beskjed fra samboer at det er årsaken til at han ikke vil, han ser jeg blir "furten" som han sier, og han gidder ikke "hoppe når jeg sier hopp". Har prøvd å ikke ta intiativ også, men det medfører at det går månedsvis uten at det skjer noe mer enn en sjelden gang, når han tar intiativ. Jeg har sagt hvordan jeg føler det og hvorfor jeg blir lei meg, har sagt jeg føler meg stygg og ekkel og at han ikke tenner på meg. Får da til svar at ja, da er det vel sånn, hvis det er det jeg har bestemt meg for. Utrolig nok har vi det veldig fint ellers. Koser mye, ler ofte, har det generelt fint sammen. Jeg holder på å gå på veggen snart. Trenger så sårt noen råd...Anonymous poster hash: 91012...8ec Finn deg en annen mann.En som har like stort behov for sex,som deg....Skulle ikke være noe problem. Anonymous poster hash: 1666b...91c 1
Ulla Ullsokk Skrevet 21. juli 2015 #8 Skrevet 21. juli 2015 Innstillingen hans "ja, da er det vel sånn, da!" når du sier at du føler han ikke tenner på deg... Det hadde jeg ikke fikset! Du går glipp av utrolig mye ved å holde fast på han her! Skal dere ha et langt liv sammen bør dere ha noenlunde lik sexlyst. Det er vanskelig nok som det er å klare å leve sammen om ikke DET skal være et problem i tillegg! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå