AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Hallo Det har hendt før at under sex kommer det en slik vanvittig varme i hodet, det føles som at det bygger seg opp til noe - og jeg blir så varm i hodet at jeg blir skremt, føler jeg skal koke av overoppheting. for å ha det nevnt, jeg fokuserer mer å det "sprituelle" under sexen, det mentale, ikke så mye ren fysisk pleasure som å jakte etter orgasme, men jeg er makelig anlagt og orgasme er hard jobbing. Jeg fikk en tickly type vaginalorgasme, og det var ganske gøy. Så, denne varmen ... det er en kommende orgasme? er redd for at hodet mitt skal eksplodere av varmetrykket, det føles liksom så ekstremt ut, på en måte ... Anonymous poster hash: 3a361...0b7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Hallo Det har hendt før at under sex kommer det en slik vanvittig varme i hodet, det føles som at det bygger seg opp til noe - og jeg blir så varm i hodet at jeg blir skremt, føler jeg skal koke av overoppheting. for å ha det nevnt, jeg fokuserer mer å det "sprituelle" under sexen, det mentale, ikke så mye ren fysisk pleasure som å jakte etter orgasme, men jeg er makelig anlagt og orgasme er hard jobbing. Jeg fikk en tickly type vaginalorgasme, og det var ganske gøy. Så, denne varmen ... det er en kommende orgasme? er redd for at hodet mitt skal eksplodere av varmetrykket, det føles liksom så ekstremt ut, på en måte ... Anonymous poster hash: 3a361...0b7 Farlig å få vaginal orgasme.Hodet kan føles som om det sprenges,det kan føles som om du mister kontakten med kroppen og havner på en ufrivillig flyvetur ....ha ha Du kan faktisk DØ av en kraftig vaginal orgasme.Helt sant...det har skjedd før. Anonymous poster hash: a1608...93f
TightRope Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Farlig å få vaginal orgasme.Hodet kan føles som om det sprenges,det kan føles som om du mister kontakten med kroppen og havner på en ufrivillig flyvetur ....ha ha Du kan faktisk DØ av en kraftig vaginal orgasme.Helt sant...det har skjedd før. WHO LIVED TO TELL ABOUT IT ?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Jeg har overlevd en slik orgasme.... Anonymous poster hash: a1608...93f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Jeg har overlevd en slik orgasme.... Anonymous poster hash: a1608...93f Du er bare en ånd som ikke vet at den er død. Over i lyset med deg nå! Anonymous poster hash: 73c0c...df1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Du er bare en ånd som ikke vet at den er død. Over i lyset med deg nå! Anonymous poster hash: 73c0c...df1 Frekk du er. Jeg er i livet og meget levende.... Men kan godt hende jeg har evner,andre ikke har...har lurt på det selv noen ganger.Jeg er ikke,som alle andre.Tydeligvis.... Anonymous poster hash: a1608...93f
TightRope Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Bare slapp av - det føles som mann skal dø..... Damen har mange ganger både mistet følelsen i halve ansiktet - og begynnt å gråte fordi det er så sterkt og emosjonellt. MEN MANN DØR ALTSÅ IKKE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå