Lett_plett Skrevet 21. juli 2015 #1 Del Skrevet 21. juli 2015 Litt om meg: Kvinne 27 år. Høyde 168 og 74,5 kg. Mål: 65 kg. Var rundt 68 kg i fjor vår, men så kom et år med lite aktivitet og mye jobb. i tillegg har jeg blitt samboer , så det har vært mye kosemat det siste året. Denne sommeren meldte jeg med inn i SATS, og har trent 4-5 ganger i uka i fem uker uten å gå ned noe i vekt. Det er veldig lite motiverende, men sier bare litt om hvor viktig kostholdet er. Nå prøver jeg å ligge på rundt 1600 kcal pr. dag, og spiser ikke treningskaloriene. Jeg er veldig glad i variert trening, og driver med spinning, løping og styrketrening i tillegg til å gå fjellturer. 5 september skal jeg løpe KK-mila, og har som mål å klare det under 60 minutt. Her er mine delmål: Under 25 i BMI: 69,9 kg: 68 kg: 65 kg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lett_plett Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 21. juli 2015 Da var en dag med litt for mye mat over... Etter å ha vært ute med noen venner ble det et glass rødvin og litt chips og sjokolade. Er ganske fornøyd med å bare drikke et glass, men det er jo midt i uka, så burde holdt meg unna! Tidligere i dag trente jeg pyramideintervall på tredemølle. Det er gøy og motiverende Løp fra et halvt minutt til tre minutt på max 14 km/t og min. 12 km/t. I morgen blir det bodypump! Dagens kcal-inntak: 2272. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lett_plett Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juli 2015 Vært sånn passe flink i dag. Bodypump var hardt, men gøy I morgen skal jeg gå laaang fjelltur Dagens kcal-inntak: 1837. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lett_plett Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juli 2015 Hjemme igjen etter en helg på ferie. Spist litt for mye og drukket ALF for mye! Nå er det fem dager til jeg reiser bort igjen, så den kommende uka skal jeg være flink! Trening med typen står på planen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lett_plett Skrevet 15. august 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 15. august 2015 Så har en hatt ferie litt for lenge... Var på trening i dag første gang på to uker, og det var hard... På mandag begynner jeg skikkelig med kaloritelling og opplading til kk-mila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå