AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Hei! Jeg vet godt at man ikke skal trene når man har feber, og har ikke tenkt å gjøre det heller. Men hvis man tar Paracet og dermed får ned feberen, kan man da trene? Man har jo ikke feber lengre. Men er det slik at Paracet mer eller mindre "lurer" kroppen til å tro at den ikke har feber, men den har egentlig det likevel? Haha, kronglete forklart, men håper noen forstår hva jeg mener. Og igjen: Nei, jeg skal ikke trene med feber, jeg spør bare sånn fordi jeg ikke vet helt hva Paraceten egentlig gjør. Så trenger ikke lange utredninger om hvor dumt det er å trene med feber Anonymous poster hash: 53089...2cc
Ingvilddd Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Paracet demper feberen, eller får den til å forsvinne helt, men tror ikke den gjør deg frisk. Det beste er å bare la feberen gå sin gang, slik at kroppen får reparert seg selv. Selv tar jeg Paracet kun hvis jeg MÅ på skole/jobb mens jeg har feber, og dermed må ha bedre allmenntilstand.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Paracet demper feberen, eller får den til å forsvinne helt, men tror ikke den gjør deg frisk. Det beste er å bare la feberen gå sin gang, slik at kroppen får reparert seg selv. Selv tar jeg Paracet kun hvis jeg MÅ på skole/jobb mens jeg har feber, og dermed må ha bedre allmenntilstand. Men hvis man tar Paracet for å dempe feberen, vil man da forlenge sykdomsforløpet, eller vil sykdomsforløpet være like langt, bare at man slipper den verste feberen? Anonymous poster hash: 53089...2cc
Ingvilddd Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Men hvis man tar Paracet for å dempe feberen, vil man da forlenge sykdomsforløpet, eller vil sykdomsforløpet være like langt, bare at man slipper den verste feberen? Anonymous poster hash: 53089...2cc Det vet jeg ikke. Kanskje noen andre her inne kan svare deg på det?
peppermyntete Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Du er jo fortsatt syk selv om feberen går ned med paracet. Å trene da vil garantert forlenge sykdomsforløpet 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå