Gå til innhold

Hva er det ekleste du ser andre gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er de verst tenkelige tingene du ser andre gjøre? For min del kan det være mange ting, men skal jeg trekke ut et par eksempler, kan jeg gjøre det. Sikkert helt forskjellig hva folk anser som ekkelt.

• Folk som piller seg i nesa:

Det er noe av det klart verste jeg ser. Kan ikke noe for det, men for meg er det ikke veldig innbydende å se noen pille seg langt opp i nesa. For så kanskje å tørke av seg snørra i sofaen din, spise busen eller kline hele smørja oppunder bordet. Er heller ikke alle som gidder å vaske seg etterpå. Ble en gang håndhilst på av en fyr som akkurat hadde spylt en klyse med grønn, slimete snørr oppi hånda si. Selvsagt måtte han overføre det til min hånd. Bruk papir for faen! Det er en grunn for at papirlommetørklene finnes.

• De som ikke vasker henda etter dobesøk:

Dette skulle man tro at alle hadde lært seg, men neida. Bare sitt der på potta med diare og løs avføring. Mens du tørker deg i ræva, får kanskje en liten stripe med lysebrun sjokolade på fingeren. Tørke det av seg med papir og vaske seg etterpå, ikke snakk om! Bare børst deg på buksa og lat som ingenting. Når etterpå skal servere noen en kjeks, nøyer du deg ikke med å ta i den. Du presterer også å miste den rett oppi smørja du akkurat gnidde inn på buksene dine.

• Ta av seg skoa innendørs, hva er det for noe?!:

I og for seg kanskje greit i noen tilfeller, men det kan også være ganske ugreit. Vanlig folkeskikk tilsier i mine ører at man vanligvis tar av seg på beina, hvis man er på besøk hos andre. Noen er tydeligvis ikke så vant med det. Bare bus inn med gjørmete militærstøvler. Veldig fortreffelig må jeg jammen meg si!

• Skal noen sitte på det sette rett foran meg?:

Det er ikke helt usannsynlig at noen kanskje finner det for godt. Da kan man godtgjøre vedkommende person den tjenesten å holde setet i noenlunde fin stand, men det er visst ikke i alles interesse. Neida, jeg hadde tilfeldigvis litt hestemøkk og en dose tyggegummi jeg måtte kvitte meg med. Yes, da bruker jeg like godt setet som er foran meg på toget.

Anonymous poster hash: 6370c...a98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er de verst tenkelige tingene du ser andre gjøre? For min del kan det være mange ting, men skal jeg trekke ut et par eksempler, kan jeg gjøre det. Sikkert helt forskjellig hva folk anser som ekkelt.

• Folk som piller seg i nesa:
Det er noe av det klart verste jeg ser. Kan ikke noe for det, men for meg er det ikke veldig innbydende å se noen pille seg langt opp i nesa. For så kanskje å tørke av seg snørra i sofaen din, spise busen eller kline hele smørja oppunder bordet. Er heller ikke alle som gidder å vaske seg etterpå. Ble en gang håndhilst på av en fyr som akkurat hadde spylt en klyse med grønn, slimete snørr oppi hånda si. Selvsagt måtte han overføre det til min hånd. Bruk papir for faen! Det er en grunn for at papirlommetørklene finnes.

• De som ikke vasker henda etter dobesøk:
Dette skulle man tro at alle hadde lært seg, men neida. Bare sitt der på potta med diare og løs avføring. Mens du tørker deg i ræva, får kanskje en liten stripe med lysebrun sjokolade på fingeren. Tørke det av seg med papir og vaske seg etterpå, ikke snakk om! Bare børst deg på buksa og lat som ingenting. Når etterpå skal servere noen en kjeks, nøyer du deg ikke med å ta i den. Du presterer også å miste den rett oppi smørja du akkurat gnidde inn på buksene dine.

• Ta av seg skoa innendørs, hva er det for noe?!:
I og for seg kanskje greit i noen tilfeller, men det kan også være ganske ugreit. Vanlig folkeskikk tilsier i mine ører at man vanligvis tar av seg på beina, hvis man er på besøk hos andre. Noen er tydeligvis ikke så vant med det. Bare bus inn med gjørmete militærstøvler. Veldig fortreffelig må jeg jammen meg si!

• Skal noen sitte på det sette rett foran meg?:
Det er ikke helt usannsynlig at noen kanskje finner det for godt. Da kan man godtgjøre vedkommende person den tjenesten å holde setet i noenlunde fin stand, men det er visst ikke i alles interesse. Neida, jeg hadde tilfeldigvis litt hestemøkk og en dose tyggegummi jeg måtte kvitte meg med. Yes, da bruker jeg like godt setet som er foran meg på toget.

Anonymous poster hash: 6370c...a98

At folk skriver feil. Noe du har gjort til de grader!

Anonymous poster hash: 09e86...c6a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Folk som ikkje vasker seg på henda.

Ikkje nappe vekk monobryn.

Ete vannblemmer som dei har på føttene(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Onanere i klasserommet.

Et nudler med dressing, soyasaus, ris og salat. Æsj!

Trur eg kjenner ein del ekle folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det som allerede er nevnt, og en ting til: De som river av død hud på føttene, samt negler og "slepper" det ned på gulvet. ÆSJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bite tenner og tygge tyggegummi slaskete med åpen munn. Dette er grusomt ekkelt og irriterende å se på og høre på. 

Anonymous poster hash: 4108c...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyrisk oppførsel med matbordet! Folk som kaster i seg mat som om de ikke har spist på to uker. Samt de som heller drikke inn i gapet samtidig som det er stappet med mat fra før, for så å tygge som om det stod om livet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neglelakk på tåneglene. Vet det er forholdsvis normal ting å gjøre, men jeg får grøssninger nedover ryggen! Jeg er rar...:P

Anonymous poster hash: 97360...08b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoster uten å holde seg for munnen

Biter negler

Raping (når noen sitter sånn 20cm fra de, rapelukt er ekkelt!)

De som "snikfiser", og tvinger alle i nærheten til å sniffe inn lukten deres 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Alt det ovenfor er forferdelig kvalmt.

Folk som slikker yoghurtlokket. 

Folk som kysser hunden sin med tunge og alt, mens du vet at for tyve minutter siden spiste den hunden bæsj da den gikk tur ute...

Folk som setter tallerkenene sine ned på gulvet for at hundene skal spise opp matrestene - rett fra tallerkenene. Tenker på smittsom innvollsorm med en gang...

Folk som tar opp lommetørkle og snyter seg og styrer på under måltider...

Pilling og pirking overalt...

Spiselyder... Folk som ikke klarer å la være å lage lyder som en vaskemaskin/støvsuger mens de spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som tar opp lommetørkle og snyter seg 

Ughhhh.. Hvordan kunne jeg glemme dette. Jeg hater dette. Eller de som harker snørret innover (ikke vanlig snufsing, men ordentlig harker det ned i halsen). Frysninger.... 

Anonymous poster hash: 4108c...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Når noen klipper tåneglene foran meg og unnlater å plukke dem opp. Fikk en flyver i øyet en gang noen gjorde det (et godt stykke unna) i samme rom. Grøss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Folk som spiser buser.

Folk som hoster og harker. Gjerne har de masse slim i halsen.

Slafsing og slurping. Tygging med åpen munn. Generelt folk som ikke har lært seg normal oppførsel når de spiser.

Folk som klør seg i ræva.

Folk som ikke vasker seg. Altså når man kan merke lukt og se det.

Folk som ikke vet hva en dobørste er. Ganske ille når det er bremsespor i doen,men enda verre når det ser ut som doen ikke er vasket på flere år.

Da kan jeg ta med folk som ikke vasker eller rydder hjemme. Jeg er ikke noen vaskenazi,men når flere uker gammel oppvask står og stinker,det er flekker overalt,klær,ting og boss ligger strødd om hverandre og du lurer på om en rotte snart kommer løpende så er det ganske så ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går dryppende svette fra cardio direkte til styrkesalen.

Feite folk som binger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stikker tissen sin inn i andre sin... :sjokkert:

:fnise:

Ærlig talt folkens. Hvis dere synes alt det er ekkelt, hvordan klarer dere ha sex? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest The damned

Ærlig talt folkens. Hvis dere synes alt det er ekkelt, hvordan klarer dere ha sex? :klo:

En viss forskjell på å ha sex og å spise sammen med noen som tygger med åpen munn for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Ærlig talt, syns du sex er ekkelt? Tilogmed på lik linje som alt nevnt over?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...