AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Jeg er så fryktelig lei av meg selv. Det er ikke det at jeg ikke gjøre ting som er spennende, har det gøy med venner, osv. Jeg er bare så lei av å være meg og jeg liker ikke meg selv som person. Jeg vil ikke være meg selv lenger. Jeg er så lei av det jeg tenker og føler. Sånn generelt. Noen andre som har følt det sånn? Hva gjorde dere for å forbedre det? Anonymous poster hash: bfd51...2ab
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er til tider møkk lei av meg selv. Klarer så vidt å holde ut. Gjør en endring, begynn på noe nytt, ny hobby, ny frisyre. Gjør noe du mestrer, noe som får selvtilliten din opp. Kanskje du trenger å prate med noen? Ta til deg det positive andre sier om deg. Det er bare en person av deg i hele verden, du er unik. Klisje, men sant. Anonymous poster hash: a8d1f...618 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er til tider møkk lei av meg selv. Klarer så vidt å holde ut. Gjør en endring, begynn på noe nytt, ny hobby, ny frisyre. Gjør noe du mestrer, noe som får selvtilliten din opp. Kanskje du trenger å prate med noen? Ta til deg det positive andre sier om deg. Det er bare en person av deg i hele verden, du er unik. Klisje, men sant. Anonymous poster hash: a8d1f...618 Jeg tror ikke det er det at jeg har dårlig selvtillit da, for det har jeg ikke. Problemet er at jeg ikke vet hvilken endring jeg kan gjøre, hva som må endres på. Anonymous poster hash: bfd51...2ab
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Ta til deg det positive andre sier om deg. Det er bare en person av deg i hele verden, du er unik. Klisje, men sant. Akkurat dette minner jeg meg selv på hver dag!! Funker faktisk, da jeg ofte sammenligner meg med andre hele tiden! Anonymous poster hash: 03267...00e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Akkurat dette minner jeg meg selv på hver dag!! Funker faktisk, da jeg ofte sammenligner meg med andre hele tiden! Anonymous poster hash: 03267...00e Jeg gjør jo også det, men det er på en måte ikke det dette handler om for meg. For det er ikke sånn at jeg ikke tror at jeg ikke kan noe eller ikke er verdt noe, osv. Anonymous poster hash: bfd51...2ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå