Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Morello
Skrevet

Mistenker at jeg og kjæresten har sex litt i overkant ofte.. Vi har nå vært sammen i snart et år og vi puler fremdeles minst fem ganger om dagen de dagene vi er med hverandre.. Og vi ser hverandre ganske ofte, er ikke snakk om annenhver uke heller liksom. Og det dabber heller ikke av hvis vi er sammen flere dager eller uker i strekk :P 

Ikke at det er noe galt i det selvsagt men ser jo at det kanskje faller litt utenfor normalen? 

Så derfor spør jeg, hvor mange ganger for dagen, uka eller måneden har dere vanligvis sex? Og hvor lenge har dere vært sammen, og hvor ofte er dere med hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke skryt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke type nå, men sånne ting var som berg-og-dalbane i mine tidligere forhold. Ja, du har mye sex (om det var det du ville høre) og det er bra! Stå på.  :danse:

Anonymous poster hash: 75280...116
Gjest Castielz
Skrevet

Sammen i 2 år, 1-2 ganger daglig.

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager..... Enten har dere ikke vært sammen så lenge, eller så er dere litt "spesielle" her inne.... hahah

Anonymous poster hash: c18aa...8de
AnonymBruker
Skrevet

Wow, det var ofte! Her i huset varierer det veldig.. Vært sammen i et år, og vi kan ha sex alt fra hver dag til at det plutselig blir max en gang for uken (de ukene hater jeg)... :)

Anonymous poster hash: 239d4...514
AnonymBruker
Skrevet

Altfor sjeldent, men sånn er det av og til. Vi har vel hatt sex i snitt 1-3 ganger i mnd det siste halvåret. Jeg har sluttet på p-piller men vurderer å begynne igjen, vi sliter litt med kondom begge to.

Anonymous poster hash: abb91...2cc

Gjest Evans
Skrevet

Oi, hvordan har dere tid til det? Det kan jo gå på en helgedag om man ikke har noen planer, men i hverdagen? 

Vi har sex ca. to ganger i uka. Vært sammen i tre år. 

Gjest Andrea93
Skrevet

1-2 ganger daglig i uka, ofte litt mer i helgene. Vi har vært sammen i 3,5 år :)

Gjest Morello
Skrevet

Ikke skryt

Skryte for faen.. Jeg er dronninga av narsissisme og jeg elsker det!! :)

Oi, hvordan har dere tid til det? Det kan jo gå på en helgedag om man ikke har noen planer, men i hverdagen? 

Vi har sex ca. to ganger i uka. Vært sammen i tre år. 

Bare kneker det inn når vi har tid, pluss at det gjerne blir et par runder om morgen og kveld også :) 

Skrevet

Det første året hadde vi sex så ofte vi kunne.

Nå har vi vært sammen i 10-11 år og vi har sex ca 1 gang pr dag de dagene vi begge er hjemme samtidig. Noen ganger annenhver dag. Og jeg orker ikle noe sex i mensenuka

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Skryte for faen.. Jeg er dronninga av narsissisme og jeg elsker det!! :)

Bare kneker det inn når vi har tid, pluss at det gjerne blir et par runder om morgen og kveld også :)

Ok! Utrolig at det får tid til det. Her går det i ett fra morgen til kveld. Nå sitter vi dæve i sofaen etter en lang tur i skogen, som vi dro på rett etter jobb. Sex er det siste jeg tenker på nå :) 

Men bra for dere at dere får det til om det er noe dere vil da :) 

Skrevet (endret)

Jeg hadde sex med kjæresten like ofte som deg i 7 år. :P

Nå har jeg ikke kjæreste og savner sex!!

Sex er livet!

Det føles iallefall sånn når man ikke får det... :P

Eller, jeg kunne jo fått hvis jeg ville (er tross alt hunnkjønn), men jeg liker ikke uforpliktende sex og har ikke funnet noen jeg vil være i forhold med.

Endret av Mippi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...