Gå til innhold

It works body wrap - noen som har prøvd?


meningsløs

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har veldig lyst til å prøve slik body wrap- ting. Har sett at det fungerer på mange, og konseptet virker veldig bra :) Er det noen av dere som har prøvd det? Og hvordan funket det på dere? :)

Forresten, noen som vet hvor lang tid det tar å sende til norge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en urtewrap som visstnok skal fjerne toxiner i fettcellene (om jeg har forstått det rett. Rett på meg dersom jeg tar feil  :tunge1: ). Dette skal gjøre at man får mindre celluliter og at det strammer opp kroppen litt :) 

Du kan google det - it works body wrap, for jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal forklare det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å Google det, men ble ikke noe klokere. Men alt som kan gjøre kroppen finere, og slippe andpusten trening er veldig interessant. Si ifra om du finner ut noe mer, eller velger å prøve det da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at urter skal klare å trenge igjennom huden for å fjerne toxiner i fettceller, men om du vil forsøke er det vel bare å gjøre det.



Anonymous poster hash: 78594...472
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare tull og dyrt er det og. Dette er typisk sånne detox greier som liksom skal "rense"kroppen. Var selv på et sånt homeparty i januar og fikk prøve det men den som hadde homeparty presiserte hele tiden at det hjelper KUN om man legger om kosthold og trener samtidg mao så kan du bare trene og legge om kostholdet og drite i sånt tull:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer sikkert bra hvis du er restemat og skal oppbevares et par dager i kjøleskap. 

 

For å komme i bedre form og stramme opp kroppen, er det bare å spise sunt og trene som gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at sunn spising og trening gjelder ja! :- ) er også i gang med det! Har bare hørt at denne urtemixen kan være en slags "boost" på en måte, for meg som skulle hatt resultater helst igår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket opp denne fra Myfitnesspal-forumet i dag, synes den kan passe bra - her også... dette er ikke første gang, og blir ikke siste gang "mirakel"-produkter blir diskutert:

 

I am fully aware there is no quick fix, I was just wondering if this was a quick fix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte for en liten stund siden fra e-bay! :) Skulle komme i posten 24.07 - 05.08 :) Så gleder meg, og er spent på om det fungerer!! Sett mye på youtube rewies, og for noen så virker det, for andre ikke! Så hvem vet!



Anonymous poster hash: b4e5d...be4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg bestilte for en liten stund siden fra e-bay! :) Skulle komme i posten 24.07 - 05.08 :) Så gleder meg, og er spent på om det fungerer!! Sett mye på youtube rewies, og for noen så virker det, for andre ikke! Så hvem vet!

Anonymous poster hash: b4e5d...be4

 

Kan du si ifra etter du har prøvd det? :) Helt sant at det er individuelt for hver enkelt! Satser bare på at jeg er en av de heldige, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du si ifra etter du har prøvd det? :) Helt sant at det er individuelt for hver enkelt! Satser bare på at jeg er en av de heldige, hehe :P

Det skal jeg gjøre! :) Håper jeg også er en av de heldige! :laugh:

Anonymous poster hash: b4e5d...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at sunn spising og trening gjelder ja! :- ) er også i gang med det! Har bare hørt at denne urtemixen kan være en slags "boost" på en måte, for meg som skulle hatt resultater helst igår...

 

Det gir en "boost" på kontoen til den/de som selger det.

 

Urtemix er sikkert gull for kotelettene på grillen (marinering).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Åssen gikk det folkens? Funka det? 

Anonymkode: 8d699...f98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo...Når skal folk forstå at sånt er tull? Du kan jo bare lage din egen urteinnpakning med plastfolie hjemme isåfall😁

Anonymkode: af348...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det man kaller på godt norsk svindel. Et et slags pyramidespill. Jo lenger man kommer opp i systemet og jo fler distrubatører man kan skaffer jo mer penger tjener man. Google dette dritet og se bilde av spes mennene, både mannepupper og mage. Om dette var så fantastisk hadde vel de ikke sett sånn ut ?

Dette er noe som fjerner vannet, ergo der og då kan man gå ned i vekt for noe timer. 

Gå og tren og spis sunt og spar penger for dette dritet :-)

Anonymkode: f9c44...db6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet man kan dra på visse salonger og bli surra inn i noe greier og miste flere cm i vann mm.

Anonymkode: 7aeb8...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...