Gå til innhold

Utrygt og reise til Tyrkia?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste nå at det har vært selvmordsbombe i Tyrkia idag, i byen Suruc og minst 30 drepte. De mistenker det er IS som står bak. Jeg reiser til feriebyen Side nå snart og lurte på om det var utrygt å reise dit nå? Har jeg noe å frykte??

Anonymous poster hash: 1cfbc...6ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske langt fra Side til hvor dette skjedde.

Terror kan skje over alt, både i Norge og Tyrkia. Tror ikke Side er noe mer utrygge enn hvor du befinner deg nå.

Jeg er i Tyrkia nå og bekymrer meg mer for hetebølgen det snakkes om enn for terror.

Anonymous poster hash: 92435...d5a

Skrevet

Jeg er også i Tyrkia nå. Det du har hørt på nyhetene stemmer, men dette skjedde ved grensen til Syria som er langt fra Side. Selv er jeg i Alanya, det er helt rolig her og mange turister.

Som anonym over meg sier, terror kan skje overalt. Vi er utsatt i Norge også.

Jeg vil kun anbefale deg å holde deg oppdatert på norske myndigheters reiseråd (landssider.no). Jeg er selv innom her av og til.

Ellers er vi årvåkne og tar de forhåndsregler som vi ellers pleier å ta når vi er her ;)

Skrevet (endret)

Er også i Tyrkia nå, i Antalya, og som de andre her skriver er dette langt fra Side. Ville ikke vært redd for å reise til Side nå. Opplever egentlig bare at vaktholdet på hotellet er ekstra strengt og føler meg veldig trygg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...