AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Leste nå at det har vært selvmordsbombe i Tyrkia idag, i byen Suruc og minst 30 drepte. De mistenker det er IS som står bak. Jeg reiser til feriebyen Side nå snart og lurte på om det var utrygt å reise dit nå? Har jeg noe å frykte??Anonymous poster hash: 1cfbc...6ab
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Er ganske langt fra Side til hvor dette skjedde. Terror kan skje over alt, både i Norge og Tyrkia. Tror ikke Side er noe mer utrygge enn hvor du befinner deg nå. Jeg er i Tyrkia nå og bekymrer meg mer for hetebølgen det snakkes om enn for terror. Anonymous poster hash: 92435...d5a
Athena27 Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er også i Tyrkia nå. Det du har hørt på nyhetene stemmer, men dette skjedde ved grensen til Syria som er langt fra Side. Selv er jeg i Alanya, det er helt rolig her og mange turister. Som anonym over meg sier, terror kan skje overalt. Vi er utsatt i Norge også. Jeg vil kun anbefale deg å holde deg oppdatert på norske myndigheters reiseråd (landssider.no). Jeg er selv innom her av og til. Ellers er vi årvåkne og tar de forhåndsregler som vi ellers pleier å ta når vi er her
Anglofil Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 (endret) Er også i Tyrkia nå, i Antalya, og som de andre her skriver er dette langt fra Side. Ville ikke vært redd for å reise til Side nå. Opplever egentlig bare at vaktholdet på hotellet er ekstra strengt og føler meg veldig trygg. Mvh Yvonne Endret 21. juli 2015 av Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå