Gå til innhold

P-pilleslutt 2 dager etter samleie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg og kjæresten min hadde samleie for 2 dager siden, og i dag så sluttet hun med pillene midt i brettet.

Hva kan skje da? Er det noen bivirkninger? Kan hun bli gravid da?

På forhånd, takk!

Anonymous poster hash: 6eac6...914

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg og kjæresten min hadde samleie for 2 dager siden, og i dag så sluttet hun med pillene midt i brettet.

Hva kan skje da? Er det noen bivirkninger? Kan hun bli gravid da?

På forhånd, takk!

Trådstarter her.

Vil bare legge med at vi begge er 16 år gamle :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun kan bli gravid da sperm kan leve 3-4 døgn inne i henne.

Utrolig dumt av henne

Anonymous poster hash: 1f102...1fe
AnonymBruker
Skrevet

Dette var dumt av henne. Som ab'en over nevnte, kan sædcellene leve inni kvinnen i noen dager. Hvis hun får eggløsning i løpet av den tiden, kan hun bli gravid.

- Det kan hende hun ikke får eggløsning før etter den tiden. Og selv når alle omstendigheter er "tima og tilrettelagt", er det ikke sikkert at befruktningen skjer den første gangen.

... Men hvorfor ta sjansen, i så ung alder? Selv har jeg ventet med å slutte til det har gått minst en uke etter forrige samleie, hvis det har vært viktig å ikke bli gravid.

Hun bør virkelig sette seg litt bedre inn i hvordan dette fungerer. Jeg tipper at ingen av dere er klar for å kanskje bli foreldre? Ja, det er mulig å ta abort, men ut fra det jeg har hørt fra andre, kan det også være en stor påkjenning, både fysisk og mentalt.

Anonymous poster hash: 7a5b3...bd5
AnonymBruker
Skrevet

Det var nettopp sånn jeg ble gravid, hehe.

Anonymous poster hash: 12860...cea

Skrevet (endret)

.

Endret av RockThatClock
.
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Vi gjorde ingen undersøkelse før hun sluttet med pillene, noe vi selvsagt burde ha gjort på forhånd. Vi får bare krysse fingrene for det beste. Avgjørelsen var dessverre tatt, og pillene ble kastet i en offentlig søppelkasse i dag, så det er dessverre for sent å snu..

^trådstarter.

Her er det noe som skurrer ts.

Hvis dere har fast forhold, og har sex så bør hun absolutt gå på p-piller. Hvorfor vil hun ikke det lenger? Dere må tenke litt lenger, barn

AnonymBruker
Skrevet

Her er det noe som skurrer ts.

Hvis dere har fast forhold, og har sex så bør hun absolutt gå på p-piller. Hvorfor vil hun ikke det lenger? Dere må tenke litt lenger, barn

Skurrer? Veldig mange opplever sterke bivikninger på p-piller, og velge å slutte.

Anonymous poster hash: 3d955...27d

AnonymBruker
Skrevet

Skurrer? Veldig mange opplever sterke bivikninger på p-piller, og velge å slutte.

Anonymous poster hash: 3d955...27d

Men folk flest klarer å lese seg opp...

Anonymous poster hash: abb95...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...