AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Holder på å slanke meg. Har også lavt stoffskifte og går på 125 mcg. Jeg lurer på om jeg kan ta en halv tablett i tillegg? Bare for å øke stoffskifte og forbrenningen for å få en start på slankingen? Noen erfaringer? Vet at det ikke er lurt. Men lurer selvom. Anonymous poster hash: 4c6e9...7f9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Nei, det funker ikke slik. Det kan faktisk slå tilbake på deg. Du skal aldri øke eller senke inntak av medisiner. Anonymous poster hash: 294bd...ef3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Hehe, hadde kroppen vært så enkel så hadde alle vært slanke. Nei, dette fører bare i verste fall til at du blir veldig, veldig syk. For høyt stoffskifte gir sykdom akkurat slik lavt stoffskifte gir. Anonymous poster hash: eaad8...8d5
Frk.K Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Kjære Ts, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Frk.K, mod.
Fremhevede innlegg