Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Drama Queen

Lurer sånn på hvor Trine G får inntekten sin fra? Hva lever hun av egentlig ?

Nav og SeHer (eller hva enn de kaller seg)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig oppbrukt å parodiere FF/LKE og Trine Grung. Norske komikere er ikke akkurat grensesprengende.

Men mange her inne syntes dette var kjempe gøy... Må si komikere har innslag som er langt mer morsomt enn det i går kveld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte innlegget med en feil

Dette var utdriting! Og på sin plass! Viser bare at KG sitter ikke med meningene sine alene, de er nasjonale.

De impliserte burde kanskje ta det til seg? Men det gjør de ikke, for $$$ er viktigere. Så da får de akseptere sitt ettermæle ;) Ikke positivt for å si det sånn..

Å enda flere lesere får de og mer penger tjener de.. Den dagen vi lesere slutter å lese disse bloggene må de finne seg annen jobb.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer sånn på hvor Trine G får inntekten sin fra? Hva lever hun av egentlig ?

Du får sende henne en personlig melding å spørre da vet du... Siden dette er superviktig og vite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mange her inne syntes dette var kjempe gøy... Må si komikere har innslag som er langt mer morsomt enn det i går kveld

Det var ikke dritgøy - men veldig på kornet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Landets beste på området, altså Trine Grung.

Hahahaha. Jeg kveles!

Ansiktsuttrykket til Vidar Magnussen da han gjentar "Trine Grung" er priceless  :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig oppbrukt å parodiere FF/LKE og Trine Grung. Norske komikere er ikke akkurat grensesprengende.

Litt enig, det var ikke akkurat rykende fersk tematikk, annet enn det om Ørjan og dårlig annonsering da, men jeg lo nå likevel :) (Og når noe skal sendes på NRK så blir de nok bedt om å treffe litt bredt, og safer på å nevne kjente personer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig, det var ikke akkurat rykende fersk tematikk, annet enn det om Ørjan og dårlig annonsering da, men jeg lo nå likevel :) (Og når noe skal sendes på NRK så blir de nok bedt om å treffe litt bredt, og safer på å nevne kjente personer)

Synes de har en del rykende ferske poenger, som den "Chill out, er ikke helt Atle, da!" ift Ørjan (Atle innrømmet på Misjonen samme uke at han var full da han sendte meldingene til Ørjan, og det på hvitvinen Chill out) . Og når det gjelder personene som blir nvent er det vel mer at de blir hektet på pga tematikken enn at det er de som personer som er tema. Bortsett fra selveste Trine, da....

Jeg blir ikke helt enig med meg selv om det er innafor eller utafor akkurat det med Trine :/ Slemt, men rettferdig?

Endret av minimymlen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Grung er i slaget på snapchat i dag "You suckers! HAH".

Ja, lol.

Hva skjedde egentlig med den snapen i går om at hun bare slettet de som tok screenshot? Florerer det av screenshots der folk henger hun ut på nett, eller er hun egentlig bare paranoid og sletter de som faktisk digger hun?

Jeg følger hun kun for å ha noe teit å se på når jeg virkelig kjeder meg, men ville ikke i min villeste fantasi funnet på å tatt screenshots av noen av de dæukjipe snapsene hennes...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, lol.

Hva skjedde egentlig med den snapen i går om at hun bare slettet de som tok screenshot? Florerer det av screenshots der folk henger hun ut på nett, eller er hun egentlig bare paranoid og sletter de som faktisk digger hun?

Jeg følger hun kun for å ha noe teit å se på når jeg virkelig kjeder meg, men ville ikke i min villeste fantasi funnet på å tatt screenshots av noen av de dæukjipe snapsene hennes...

Tror det var noe som muuuligens skulle vært merket #reklame ?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg skjønner ikke at det er noe å reagere sånn for. Og å sammenligne bilde av seg med hun bakedama?! *lermegskakk*

Det eneste hun oppnår med dette er at Ørjan får flere lesere deriblant meg. Likte de to siste innleggene hans.

Godt svart av Astrid VU også, men det så ikke TG til å forstå og kom da med fjortissvar "JEG GIR OPP".

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...