Gjest Loverdose Skrevet 17. mai 2012 #41 Del Skrevet 17. mai 2012 Hun har visst ved en eller annen anledning sagt at om hun ser foreldre ta med sine barn på butikken og kjøper dem godteri i ukedagene, så nølte hun ikke på å gå bort til dem og si ifra om at det er feil og at det er usunt og at de bør skamme seg osv osv osv. Noen andre enn meg som har hørt dette? :gjeiper: Hadde hun kommet bort til meg mens jeg kjøpte godterier til stedatteren min for eksempel enn onsdag, så hadde jeg kastet godteri på dama og bedt henne gå ned ifra sin høye hest og oppføre seg som folk. Sånt gjør man jo faen ikke, og hva har hun med å legge seg opp i andre familiers kosthold? :gjeiper: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 17. mai 2012 #42 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg tror Trine Grung hjemme og Trine Grung i media er to vidt forskjellige personer. Hun ønsker publisitet og oppmerksomhet, og det får hun til gangs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. mai 2012 #43 Del Skrevet 17. mai 2012 Tråden ryddet og delt. Diskusjonen om cøliaki og ME kan finnes her. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #44 Del Skrevet 17. mai 2012 Hun har visst ved en eller annen anledning sagt at om hun ser foreldre ta med sine barn på butikken og kjøper dem godteri i ukedagene, så nølte hun ikke på å gå bort til dem og si ifra om at det er feil og at det er usunt og at de bør skamme seg osv osv osv. Noen andre enn meg som har hørt dette? :gjeiper:/ Hadde hun kommet bort til meg mens jeg kjøpte godterier til stedatteren min for eksempel enn onsdag, så hadde jeg kastet godteri på dama og bedt henne gå ned ifra sin høye hest og oppføre seg som folk. Sånt gjør man jo faen ikke, og hva har hun med å legge seg opp i andre familiers kosthold? :gjeiper: Helt enig. Hun eier ikke sperrer, det kan jo minne om enkelte diagnoser, det der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mildrid Skrevet 17. mai 2012 #45 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg skjønner fortsatt ikke greia med den dama, men har nå skjønt at hun en gang var en slags kjendis og at hun har en dårlig blogg, men jeg skjønner fortsatt ikke at folk faktisk vet hvem hun er. Hadde overhode ikke hørt om dama før i fotballfrue-tråden, hvor kommer de fra alle disse rare liksom-kjendisene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #46 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg skjønner fortsatt ikke greia med den dama, men har nå skjønt at hun en gang var en slags kjendis og at hun har en dårlig blogg, men jeg skjønner fortsatt ikke at folk faktisk vet hvem hun er. Hadde overhode ikke hørt om dama før i fotballfrue-tråden, hvor kommer de fra alle disse rare liksom-kjendisene? Noen av oss husker tiden hun var programleder i P3, dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #47 Del Skrevet 17. mai 2012 sitat fra: kjendis.no «Ta for eksempel Elin Tvedt... nydelig jente og veldig trivelig i tillegg... men mediemessig, hva har hun egentlig gjort? 71 grader nord er like stor suksess uten henne, En natt med Elin var en flopp, sparket fra NRK grunnet hun kan IKKE intervjue i det hele tatt! Værdame på TV2 (passet hun veldig godt til) utover det, hva har hun gjort? INGENTING! Forsider på avisene hver gang hun viser seg får hun, og vi som lesere lar oss lure av nok et vakkert ytre!» jaha trine grung, har du gjort så mye mer enn elin da? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #48 Del Skrevet 17. mai 2012 sitat fra: kjendis.no «Ta for eksempel Elin Tvedt... nydelig jente og veldig trivelig i tillegg... men mediemessig, hva har hun egentlig gjort? 71 grader nord er like stor suksess uten henne, En natt med Elin var en flopp, sparket fra NRK grunnet hun kan IKKE intervjue i det hele tatt! Værdame på TV2 (passet hun veldig godt til) utover det, hva har hun gjort? INGENTING! Forsider på avisene hver gang hun viser seg får hun, og vi som lesere lar oss lure av nok et vakkert ytre!» jaha trine grung, har du gjort så mye mer enn elin da? Elin Tvedt har ihvertfall hatt en mediekarriere, i motsetning til Trine Grung. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #49 Del Skrevet 18. mai 2012 åh nei. trine grung har oppdaget denne tråden! sitat tringegrung.no: "Jeg har google-søk på navnet mitt og derfor detter det hver dag en e-mail i innboksen min. Hvis noen har nevnt navnet mitt på nettet så får jeg beskjed om det. Her om dagen oppdaget jeg derfor et diskusjonstema hvor jeg var tema...." 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #50 Del Skrevet 18. mai 2012 jeg vil også ha epostvarsling hver gang noen skriver om meg :D hvordan får man det? passer jo perfekt til en paranoid person! :D men er jo så deilig å bli omtalt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 18. mai 2012 #51 Del Skrevet 18. mai 2012 åh nei. trine grung har oppdaget denne tråden! sitat tringegrung.no: "Jeg har google-søk på navnet mitt og derfor detter det hver dag en e-mail i innboksen min. Hvis noen har nevnt navnet mitt på nettet så får jeg beskjed om det. Her om dagen oppdaget jeg derfor et diskusjonstema hvor jeg var tema...." Haha! Jeg måtte bare kommentere på bloggen hennes, har aldri gjort det før. '' Jeg hadde vært akkurat like tøff om jeg ikke hadde vært anonym og. Hvis du ikke bryr deg, trenger du ikke å skrive et innlegg om det. Forresten, morsomt at du bare drar frem de kommentarene som er skrevet basert på personlige følelser, og dermed får det til å virke som om alle misliker deg uten gyldig grunn. Det er flere kommentarer som er skrevet om hvordan du skriver og oppfører deg i forhold til media, andre mennesker, og når du snakker om din egen kompetanse. Men de kan man jo ikke ta med i bloggen, for da virker det som om det finnes oppegående mennesker som kritiserer deg også, eller hva? :-) '' 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #52 Del Skrevet 18. mai 2012 Pff. "I resten av tråden kritiserer de meg for å mene om offentlige personer, noe som helt tydelig er veldig greit for denne gjengen". 1. Hun er en offentlig person, det er ikke vi. 2. Hun er en offentlig person som slenger dritt. 3. Når man slenger dritt må man tåle at andre slenger dritt tilbake. 4. Når man sprer feilinformasjon må man tåle at folk sier at det er feil. 5. Når jobben hennes er å være ekspert på sosiale medier kommer hun til å bli diskutert på sosiale medier. 6. Når hun ikke er ekspert på sosiale medier er det jo bra at dette kommer fram, så ikke folk blir lurt til å kjøpe noe av denne dama. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 18. mai 2012 #53 Del Skrevet 18. mai 2012 Og det er forresten helt sant. Jeg hadde gladelig sagt hva jeg mener om jeg hadde møtt henne og, det der 'ingen mener hva de sier på nettet, de er bare tøffe fordi de kan være anonyme'-kortet er litt oppbrukt synes jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #54 Del Skrevet 18. mai 2012 Og det er forresten helt sant. Jeg hadde gladelig sagt hva jeg mener om jeg hadde møtt henne og, det der 'ingen mener hva de sier på nettet, de er bare tøffe fordi de kan være anonyme'-kortet er litt oppbrukt synes jeg. Bra sagt Lurer på hvor lenge den kommentaren får stå der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 18. mai 2012 #55 Del Skrevet 18. mai 2012 Bra sagt Lurer på hvor lenge den kommentaren får stå der... Trine er vel ganske flink til å la alle kommentarer være, så vidt jeg vet i allefall. Men responsen på negative kommentarer kan være ganske barnslig, for å si det enkelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #56 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg ler meg ihjel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #57 Del Skrevet 18. mai 2012 "Hvis noen har nevnt navnet mitt på nettet så får jeg beskjed om det" paranoid much??? herr og fru fotballfrue har vel også sånt varsel 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #58 Del Skrevet 18. mai 2012 Det hadde du rett i, Elihol! Avskrive hele forumet med at det ikke fins intelligente mennesker der er mye lettere enn å ta til seg det som blir sagt. "Mindre intelligente mennesker diskuterer folk", som hun gjorde med Elin Tvedt da eller? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #59 Del Skrevet 18. mai 2012 Selvinnsikt er tydeligvis en fin bil der i gården. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlea Skrevet 18. mai 2012 #60 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg er litt enig i at innlegg som for eksempel kommenterer privatlivet og forholdet til mannen hennes er litt i underkant av seriøse argumenter, og jeg skjønner jo at hun blir litt på defensiven. Det kan i alle fall jeg innrømme at jeg også hadde gjort hvis noen skrev om min familie på nettet. Litt overbeskyttende på det punktet er vi vel alle, offentlig person eller ei. Men jeg synes det er mange gode poenger i denne tråden også, og biter meg merke i at Trine slettes ikke tør å nevne disse på bloggen sin. Det er heller ikke slik at ALLE på KG kun er her for å kunne ytre i anonymitet. Jeg står for eksempel 100% for de innleggene jeg har skrevet i denne tråden, det er bare det at mitt brukernavn ellers har postet personlige ting, og derfor vil jeg ikke underskrive med eget navn, men om Trine har lyst til å vite, så må hun bare sende meg en PM, så skal hun få fullt navn. Jeg er absolutt ikke redd for å stå for det jeg har skrevet. Men for all del. Trine Grung må bare mene og tro at jeg bruker all min tid på å spekulere i fæle ting om henne, men i såfall tar hun det mye mer personlig enn det er ment. Hun er selv ivrig på å fronte meningene sine, så hun må tåle at folk er uenige. Det morsomste med dagens blogginnlegg var kommentaren hvor hun skrev "Mediene(les tabloidene) valgte å vinkle sakene til personsaker mens jeg mente som oftes om en mediesak, ikke om personer." Ganske vittig i forhold til at bloggen består av innlegg skrevet av henne selv. Hun er jo i alle fall ingen stor ressurs på sosiale medier, ettersom hun klarer å vinkle seg selv feil i sin egen blogg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg