Gå til innhold

Løs?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor synes dere grensa på løs går iforhold til hvor mange man har hatt sex med fra alderen 16-20? Synes egentlig det er veldig teit at vi jenter blir sett på som løse om vi har sex med mange

Anonymous poster hash: 4bc4e...a71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor synes dere grensa på løs går iforhold til hvor mange man har hatt sex med fra alderen 16-20? Synes egentlig det er veldig teit at vi jenter blir sett på som løse om vi har sex med mange

Jammen du behøver da vel ikke det? Om du mener at det å ligge med mange betyr å være fast, solid og lojal, javel, da mener du det.

Du kan til og med se på folk som er trofaste som løse om du selv ønsker det! Din matematikk for din egen moral er det kun deg selv som råder over.

Så hvis du vil;

- ja da kan du mene at folk som ikke liker å ligge rundt er løse og lite til å stole på, mens du også mener at en som puler rundt og forbruker mennesker er den lojale og trofaste.

Er det ikke flott at dette her bestemmer du selv?

Skrevet

Kommer an på.

Hvis de elsker sex så gakk da ut og ha det, men hvis de renner rundt og tror at fyrer vil like dem/våger ikke å si nei når fyrer spør dem, så må jeg innrømme at jeg synes de er dumme i hodet. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på.

Hvis de elsker sex så gakk da ut og ha det, men hvis de renner rundt og tror at fyrer vil like dem/våger ikke å si nei når fyrer spør dem, så må jeg innrømme at jeg synes de er dumme i hodet.

Enig med det du sier!

- ts

Gjest Coolaid
Skrevet

Dersom du mener at det ikke er noe galt med å ha sex med mange i alderen du nevner så skal du ikke forandre deg fordi noen vil definere deg som et eller annet. 

Du også definerer ordet "løs" som negativt. Slutt med det om du ikke mener det. 

Skrevet

Jeg tenker at innenfor rimelighetenes grenser handler ikke 'løs' om antall, men om standard og kriterier for valg av partner. Om det gir mening for en jente i denne aldersgruppen.

:)

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke det finnes noen sånn grense, jeg. Så lenge man selv er komfortabel med valgene man har tatt, spiller ikke antall noen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...