Gå til innhold

glattbarbert og truseløs

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere her som elsker å gå glatt barbert og truseløs under en tynn sommerkjole ? Jeg blir kåt bare av tanken på å gjøre det ;)

Anonymous poster hash: ee264...016

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Liker åsså å gå truseløs,er alltid glatt da:))

AnonymBruker
Skrevet

så harry. :fnise:

Anonymous poster hash: 746bb...fdf
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så deilig.. :)

Skal tenke på det neste gang jeg ser ei jente i sommerkjole, og ikke noen tydelig trusekant bak..

Tenker vanligvis at hun bare har en string-truse på seg som gir minimalt med trusekant, men.. noe kant burde det jo være ...

Mmm.. Sommeren er en fin tid å være mann på! :)

Anonymous poster hash: 0f0a6...fe5
AnonymBruker
Skrevet

Hehehe... Jeg har en søt klesstil, mye skjørt og kjoler, søtt fjes, girl next door typen. Kan derimot finne på å tasse rundt i en truse med fransk åpning f.eks. Folk skulle bare visst hva jeg har under innimellom :fnise:

Tror forøvrig også du er en mann TS:P

Anonymous poster hash: 6109c...e27
  • Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Så deilig.. :) Skal tenke på det neste gang jeg ser ei jente i sommerkjole, og ikke noen tydelig trusekant bak.. Tenker vanligvis at hun bare har en string-truse på seg som gir minimalt med trusekant, men.. noe kant burde det jo være ... Mmm.. Sommeren er en fin tid å være mann på! :)Anonymous poster hash: 0f0a6...fe5

finere tid å være dame:) så deilig å kle seg i sexy klær og sko:))

Gjest Fl0werp0wer
Skrevet

Elsker å gå teuseløs i sommerkjole når jeg er glattbarbert ja, er så befriende og deilig. Er til å bli kåt av :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par veldig luftige shortser som jeg går stort sett truseløs under når det er været til det. Da er ballene og alt glattbarbert for å kjenne den "luftige" nakne og naturlige følelsen. Sundt å gå slik etter mange lag med klær vinteren igjennom. Ikke like lett å få øyne på som med skjørt. Men var ei jente som smilte og ga meg tommelen opp en gang jeg klippet gresset med sitteklipperen i riktig vinkel mot fortauet hun stod.

Anonymous poster hash: 77af8...0d6

Skrevet

Elsker å gå teuseløs i sommerkjole når jeg er glattbarbert ja, er så befriende og deilig. Er til å bli kåt av :)

Helt enig med deg. Liker imidlertid best dersom jeg har strømper som går helt opp... Helt o.k. å bruke i den norske "sommervarmen"!

Ludmila

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg. Liker imidlertid best dersom jeg har strømper som går helt opp... Helt o.k. å bruke i den norske "sommervarmen"!

Ludmila

Ludmila du liksom. Du er mann.

Anonymous poster hash: 65ea6...51e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Liker å gå uten truse selv, gjerne i en lett kjole som jeg raskt kan ta av og på.

Om sommeren tar jeg ofte turer ute hvor det ikke er alt for mye mennesker, tar av kjolen og går naken. Ser jeg en mann tar jeg på meg kjolen, ser jeg en dame later jeg ofte som jeg ikke ser henne og fortsetter å være naken :)

Er ikke lesbisk men liker å vise fram kroppen min til andre damer.. Litt rart kanskje men...

Anonymous poster hash: ec762...ed1
Gjest Coolaid
Skrevet

så harry. :fnise:

Anonymous poster hash: 746bb...fdf

hva er "harry" med det, egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Om man går uten truse eller med stringtruse under kjole, så kan man risikere at kjolestoffet går inn mellom rumpeballene. Ser ikke så delikat ut. Så jeg bruker alltid en dekkende truse under.

Anonymous poster hash: 5a0ac...541
  • Liker 1
Skrevet

Om man går uten truse eller med stringtruse under kjole, så kan man risikere at kjolestoffet går inn mellom rumpeballene. Ser ikke så delikat ut. Så jeg bruker alltid en dekkende truse under.

Du er bra clueless på hva som ser fint ut eller ikke...

Truse under noe hvor det syns igjennom er jo det største no no på jenter...

AnonymBruker
Skrevet

Du er bra clueless på hva som ser fint ut eller ikke...

Truse under noe hvor det syns igjennom er jo det største no no på jenter...

Den synes jo ikke gjennom, glupen.

Anonymous poster hash: 5a0ac...541

Skrevet

Den synes jo ikke gjennom, glupen.

Klart den gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet mitt var om det var flere som liker dette på denne årstiden, men det er tydeligvis mye dømming her på KG, jeg er faktisk kvinne å elsker å gå glattbarbert og truseløs, so fucking what, vi har våre synspunkter alle å enhver ;)

Anonymous poster hash: ee264...016

Skrevet

Liker å gå uten truse selv, gjerne i en lett kjole som jeg raskt kan ta av og på.

Om sommeren tar jeg ofte turer ute hvor det ikke er alt for mye mennesker, tar av kjolen og går naken. Ser jeg en mann tar jeg på meg kjolen, ser jeg en dame later jeg ofte som jeg ikke ser henne og fortsetter å være naken :)

Er ikke lesbisk men liker å vise fram kroppen min til andre damer.. Litt rart kanskje men...

Anonymous poster hash: ec762...ed1

Da snakker vi vel egentlig om ekshibisjonisme uten at jeg ser at dette skulle innebære et problem. Det samme gjelder vel dersom man ønsker å gå i ekstremt korte kjoler eller skjørt som kanskje gir mulighet for et utilsiktet (?) innsyn.

Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger samt svar til dette

Nikee, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...