Gjest Ikke innlogget Skrevet 8. september 2004 #1 Del Skrevet 8. september 2004 Hei! Etter mens slutt på lørdag har jeg plutselig fått en sviende følelse i nedre del av magen. Utfloden har ikke skiftet farge eller mengde og det gjør ikke direkte vondt , jeg kjenner det prikker/svir midlt nå og da.. Jeg er selfølgelig livredd for betennelse i noen organ som kan gjøre meg steril med engang.. Noen som har opplevd det samme...? Jeg har fått henvisning til gyn. idag., men det tar jo langt tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IkkeinnloggetAUF Skrevet 8. september 2004 #2 Del Skrevet 8. september 2004 har du fått utelukket urinveisinfeksjon? Det trenger ikke være noe alvorlig. Det vil tiden vise. Alvorlige tilstander i underlivet følger det gjerne med utflod og/eller blødning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 8. september 2004 #3 Del Skrevet 8. september 2004 Nei.. jeg har også mistanke om urinveis.. det er litt vondt i "selve" underlivet også..Men jeg har ike hatt dette på mange år .. så jeg husker ikke symtomene. Jeg har alltid vært plaget med endel utflod... det er blannt annet dette jeg skal snakke med gyn om. Men jeg har tatt flere tester ...senest for 6 mnd siden for å utelukke infeksjoner av denne typen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå