maki Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Kom ikke hjem i går, har ikke kommet i dag heller, bror og jeg har vært ute å ropt og ropt. Håper gullungen kommer hjem i løpet av kvelden/natten. Hvis ikke er det opp med lapper i morra, eller er det litt tidlig å sette opp lapper alt da? Jeg tror egentlig ikke at det har skjedd noe, føler det liksom på meg at alt er bra, men begynner å bli redd for så lenge har ikke gullungen vært borte før :-( Håper det bare er en rangle tur, er redd for at det er noen som har satt ut mat, orker ikke tenke det værste riktig ennå.
*M* Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Huff, jeg vet hvordan du har det. Håper den kommer hjem snart! :trøste:
Gjest 1111 Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Jeg er i akkurat samme situvasjon som deg :-? kattungen på tre måneder har vært borte i to døgn. tenker bare på hvor sulten og redd hun må være, i og med at alle de andre gangene hun har stukket av har vi funnet henne skjelvende og nervøs.. Håper gullungen din kommer tilbake snart, det er jeg sikker på at hun gjør
maki Skrevet 8. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2004 tusen takk får håpe de kommer trygt hjem igjen begge to.
Gjest 1111 Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Jeg håper at katten din har kommet til rette! fant en annonse i avisen idag under "funnet" og hentet henne med en gang, godt å se henne igjen. nå skal jeg passe på at hun holder seg inne.
maki Skrevet 9. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2004 så flott da gullungen er dessvere ikke kommet til rette ennå begynner å bli virkelig redd nå var å "ropte" på han i skogen i evigheter i dag, men det hjalp ikke. Håper det er noen som har tatt gullungen til seg, vil heller at han skal ha det bra med noen andre enn at han skal gå skremt inni skogen, våt, kald og sulten. :cry:
Gjest 1111 Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 :trøste: Synd at hun fortsatt er borte, anbefaler deg å sette opp lapper og se i avisen etter funnede katter. eller ta deg en tur på dyrebeskyttelsen, bare flaks gjorde at jeg kom over annonsen med kattungen min i. ønsker deg masse lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå