AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Er det noen kristne her som vil dele deres tanker rundt sex? Venter dere med sex etter ekteskapet sånn som det står i bibelen, eller har dere sex når dere vil? Er ikke det å synde? Hvis man er kristen må man vente for å liksom være riktig kristen? hva er deres tanker om dette??Anonymous poster hash: fc128...815 1
tussi84 Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Jeg er kristen. Men sier ja til sex før ekteskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Kristne har ikke sex, de er jomfru livet ut. Anonymous poster hash: f0bb8...154
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 For meg føltes det naturlig å vente med sex til ekteskapet. Møtte dog mannen i et av kirkens arangement når jeg kun var femten år, og søkte til kongen om lov til å inngå ekteskap da vi var søtten. I dag er min kristne tro mer samfunsrettet enn hva den var i oppveksten, og jeg godtar at datteren min på søtten har overnatting av kjæresten på samme alder. I stedefor å snakke om sex som en synd før ekteskap med hun, som mine foreldre gjorde til meg, snakket vi mye om trygghet, prevensjon, og frihet til å velge selv.Anonymous poster hash: c79b7...906
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå