Gå til innhold

Erfaring med vanndrivende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har samlet en del vann opp i kroppen, og kroppen ser veldig pløsete og tjukkere ut enn vanlig. (VET at jeg ikke har gått opp i vekt, for har ligget 3-600 kcal i underskudd de siste ukene, i verste fall har jeg ligget på vedlikehold noen dager)

 

Spesielt nå som jeg har mensen samler jeg opp masse vann, og klærne sitter trangere.. Skal også ha mensen når jeg skal til Tyrkia om en måned, og vil gjerne slippe dette problemet da! (Noen som vet om man hopper over mensen på p-piller, om man slipper denne væskeinnsamlingen da?)

 

Lest litt om dette produktet, aquamin total:

 

http://www.vita.no/helsekost/aqua-min-vanndrivende-60-tabl?gclid=COr98eWV6MYCFSLnwgodx-sCsg&gclsrc=aw.ds

 

Lurer på om noen har erfaring med dette? Evt. andre reseptfrie som virker? :)



Anonymous poster hash: 0225d...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også en ide å være bevisst på saltinntaket, da det er saltet som binder vannet.

Personlig er kaffe og trening nok for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også en ide å være bevisst på saltinntaket, da det er saltet som binder vannet.

Personlig er kaffe og trening nok for meg.

Står mann på nicket ditt, har du menstruasjon, mann?

P piller bør du ikke begynne å bruke før ferie fordi du kan få mer blødning i starten. Ellers bør du snakke med legen din. Vanndrivende produkter skal man normalt ikke bruke og særlig ikke når du er i kaloriunderskudd og skal til varmere strøk.

Anonymous poster hash: f10a0...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquamin total fungerer fint, ikke det sterkeste på markedet, men det er jo bare bra. Måtte på do hele tida når jeg tok de. Bare pass på i forhold til varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du fast på p-piller (og lenger enn 6 mnd) så går det fint å hoppe over bortfallslöbningen.

Du kan risikere å bli oppblåst og samle vann selv om du hopper over.

 

Vanndrivende skal du ikke uten samråd med legen. Hvertfall ikke i varmere strök, da du risikerer å bli dehydrert.



Anonymous poster hash: 75367...498
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...