Gå til innhold

Nemi er allergisk :(

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

off :( grusomt å lese det der... så du på sidene om Hulda forresten?

Det er en ting som er kjemperart når det gjelder nemi. Hun gikk på kortison i 10 dager. Før hun begynte på kortisonen var tilstanden ganske ille. Utslett over alt og hun klødde intenst! Men etter denne kortisonkuren (som vi var ferdig med for flere uker siden), så har ikke utslettet kommet tilbake og hun klør ikke like intenst. Hva tyder dette på?

Det kan jo være noe hun ikke er så mye utsatt for lenger, f.eks. pollen?? nå har det jo bare regna og regna og høsten har kommet... er noe å tenke på. Vi var klar over at prøvene kunne komme tilbake negative pga at nemi er så ung. Valper kan jo egentlig ikke bli allergiske en gang!!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... Men vet at portiser kan ha litt sensitiv hud når de er små pga at de mangler underull. så det kan også være en hudreaksjon dette her. :roll:

Har du prøvd å smøre inn din hund med aloe vera? det har kjempegod effekt på nemi i hvert fall. hun har også gått med baby t-skjorte for at hun ikke skal klø seg... Trist å lese om Dennis. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg var deg jeg... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Vi avlivde vår golden retriever i fjor sommer... hun var 14 år :(

:cry:

Skrevet

Been there.

Done that.

Men det var heller ikkeno hyggelig å måtte bære "gamlingen" ned loftstrappa fordi han var så stivbeint at han ikke greide å bøye hoftene nok.

Har hunden det vondt er det ingen annen utvei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...