Gå til innhold

Eeh? Le eller gråte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt en helt nirmal dag. Jeg, min samboer, stedatter på elve og vårt felles barn på tre.

Vi koste oss med film og snop etter at treåringen var lagt og hadde det veldig koselig..

Så kommer vi til leggetid for alle mann.. Vi pusser tenner og snakker og går opp for å legge oss. Jeg sa godnatt til stedatteren og la meg for å vente på mannen.

Så kom det rare.. Joda, han kom inn på soverommet. Sa godnatt, ga meg en klem, og så gikk han inn til datteren og la seg i sengen med henne.. For å sove, tydeligvis..

Jeg som var klar for det ene og det andre.. Hehe..

er det andre som syns dette er litt merkelig?

Anonymous poster hash: 16bda...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han hadde avtalt med datteren at han skulle ligge litt sammen med henne når han la seg?

Ikke noe å verken le eller gråte av. Er du klar for både det ene og andre så kan det kanskje hjelpe å si det til mannen?

• Liker 4
Skrevet

Det rare er at du stiller dette spørsmålet til KG heller enn å snakke med mannen din ;) Du må selvsagt snakke med ham for å finne ut hva greia er.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er merkelig hvis han ikke sa noe til deg om at han skulle ligge sammen med datteren, men bare gikk.

Anonymous poster hash: 9cb2e...866

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt en helt nirmal dag. Jeg, min samboer, stedatter på elve og vårt felles barn på tre.

Vi koste oss med film og snop etter at treåringen var lagt og hadde det veldig koselig..

Så kommer vi til leggetid for alle mann.. Vi pusser tenner og snakker og går opp for å legge oss. Jeg sa godnatt til stedatteren og la meg for å vente på mannen.

Så kom det rare.. Joda, han kom inn på soverommet. Sa godnatt, ga meg en klem, og så gikk han inn til datteren og la seg i sengen med henne.. For å sove, tydeligvis..

Jeg synes det er merkelig at en far legger seg med en 11-åring.

Anonymous poster hash: 3cdf8...e40

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit

Anonymous poster hash: 645d7...a27

AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal spørre mannen din, er da helt normalt å lure på hvorfor han gjorde det?

Anonymous poster hash: a619d...181

• Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Hvis det var mor som la seg med henne da?

Idiot....

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er merkelig at en far legger seg med en 11-åring. Anonymous poster hash: 3cdf8...e40

Kjøle ned topplokket litt nå kanskje?

Anonymous poster hash: 203bd...543

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det merkelig da TS? For at han ikke sa noe kanskje.... ellers så finnes det ikke en eneste grunn til at det er merkelig slik jeg ser det. Kanskje datteren ville at han skulle sove hos henne..

Anonymous poster hash: 6ebb1...a2f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor??????

Anonymous poster hash: 6ebb1...a2f

Skrevet

At far samsover med barnet sitt, synes jeg ikke er merkelig. Men at han ikke snakket med deg om det først, synes jeg er veldig rart.

• Liker 3
Skrevet

Enig...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes barn på 11 år ikke burde sove med hverken mor eller far. OK, hvis barnet har et mareritt og kommer og legger seg sammen med foreldrene, men alle barn burde sove alene i sin egen seng. Både for sin egen del og for foreldrenes parforhold sin del. 

Anonymous poster hash: 7fc79...27e
  • Liker 5
Skrevet

Jeg syntes det er rart far legger seg i datterens seng og ikke datteren i deres.

• Liker 6
Skrevet

Som andre har sagt, det eneste jeg synes er rart er at han ikke sa noe til deg om det. Mange grunner til at han la seg sammen med henne, kanskje har hun hatt mareritt i det siste og ville ikke sove alene? Kanskje (hvis hun ikke bor hos dere fulltid?) har hun savnet han i det siste og ville ha han i senga med seg? Kanskje har hun hatt det vanskelig i det siste og ville snakke litt med han om det, og han tenkte han likesågodt kunne sove der?

Spør ham om det, du. Vi kan nok ikke hjelpe deg så mye mer...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes barn på 11 år ikke burde sove med hverken mor eller far. OK, hvis barnet har et mareritt og kommer og legger seg sammen med foreldrene, men alle barn burde sove alene i sin egen seng. Både for sin egen del og for foreldrenes parforhold sin del. 

Anonymous poster hash: 7fc79...27e

helt enig!

Anonymous poster hash: 3a8fe...e76

Skrevet

Tja, min lillesøster på 11 spør ofte om ikke pappa kan ligge litt i senga med henne. Det er ikke fordi han skal sove der over natta, men for å prate sammen før hun sovner. Jeg vet de prater om alt mulig og det betyr mye for henne å kunne prate med pappa om alt mulig. Jeg synes det er bra at han tar seg tid til det, hverken han eller mamma gjorde egentlig det med meg..og jeg turde jo ikke å si noe som helst til dem. For jeg visste ikke at jeg kunne si ting til dem. Jeg tenker at min søster begynner jo å bli større og det kommer en periode hvor det er mye kleint som skjer med kroppen og er det ikke positivt at hun for eksempel tør å dele det hun tenker rundt dette med pappa? At den dagen hun for eksempel får mensen så slipper hun å være flau over det, men kan be foreldrene om "hjelp"? De samtalene de har, selv om det ikke nødvendigvis handler om slike ting, tror jeg bygger opp et veldig godt samhold mellom far (mor) og barn. Så, poenget er at jeg tror ikke det handler om at han deler seng med henne, men at de da har mulighet til å prate sammen før hun skal sove?

• Liker 4
Gjest Kaffelattn
Skrevet

"Han la seg med datteren for å sove...tydeligvis"

Hadde du forventet at han la seg med datteren for andre formål enn å sove?

Man samsover da gjerne ikke med en 11-åring?

Skrevet

"Han la seg med datteren for å sove...tydeligvis"

Hadde du forventet at han la seg med datteren for andre formål enn å sove?

Man samsover da gjerne ikke med en 11-åring?

Hvorfor kan man IKKE  samsove med en 11 åring?

Foruten det opplagte- så forstår jeg virkelig ikke hvorfor barn skal sove alene- men som "voksen" og får partner, ja da er det helt naturlig å samsove.  

Tenker på hvor heldig  denne jenta som har slik en far.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...