Gå til innhold

Hva er det du liker med KG?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo en del av oss som bruker en del tid her på KG. Hva er det dere liker best med KG? Hvilke underforumer besøker dere mest, og hvilke typer tråder liker dere best? 

For min del liker jeg best tråder som går på morsomme/pinlige historier, erfaringer og andre delinger. Når det gjelder brukerne her på KG liker jeg godt at så mange er så brutalt ærlige. Det er gjerne det som trengs når man er i et dårlig forhold eller lignende. 

Anonymous poster hash: afe07...c09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg besøker "generell debatt" og "kropp og helse" mest. Jeg liker at jeg føler jeg møter et relativt representativt utvalg av befolkningen her, slik at når jeg stiller et spørsmål, eller leser en tråd, så er det veldig mange ulike svar og tolkninger, hvilket betyr at det er greiere å gjøre seg opp en mening... jo flere fakta jo bedre...

Dessuten syntes jeg det er morsomt med folk som hisser seg veldig opp over tullete tråder... og folk som stiller tåpelige spørsmål som "er jeg gravid?" Eller "Liker han meg"... spørsmål som vi på KG umulig kan svare på...

Så... jeg er sikkert litt skadefro, men liker at jeg føler jeg møter både støtte og motstand her. KG har fått meg til å endre syn i både små og store saker fordi mange er flink til å argumentere, og fordi jeg får en bredere forståelse for tema :)

AnonymBruker
Skrevet

Bra tidsfordriv.

Anonymous poster hash: 70cd3...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...