AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Hva kan jeg si for å stoppe kjeften hans? Anonymous poster hash: 85466...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Er du feit da? Anonymous poster hash: 8cfd6...59f
Gjest Gjest_frisk Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Si "vennligst ikke kall meg feit"? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Er du feit da?Anonymous poster hash: 8cfd6...59f Ts. 167 cm og 60 kg. Normal?Anonymous poster hash: 85466...3b2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Si "vennligst ikke kall meg feit"? Hjelper ikke. Han tar meg i sidene også, og kommer med spydigheter. Vil helst si noe som stopper kjeften på han. TsAnonymous poster hash: 85466...3b2
Gjest BabyBlue Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Fyren har sikkert komplekser for kroppen sin selv, og snakker ned til deg for å føle seg bedre. Bare si rett til han at det gjør deg trist og usikker på deg selv, vær sårbar og ærlig, det stopper nok kjeften hans mer enn en fornærmelse hadde gjort. Broren din er garantert glad i deg, men har sikkert ikke tenkt over hvor idiotisk det er å si slike ting.
Alja Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Samme problem her, men kaller han bare Gollum så holder han kjeft. (Han er knoklete, lang og tynn som ei flis)
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Fyren har sikkert komplekser for kroppen sin selv, og snakker ned til deg for å føle seg bedre. Bare si rett til han at det gjør deg trist og usikker på deg selv, vær sårbar og ærlig, det stopper nok kjeften hans mer enn en fornærmelse hadde gjort. Broren din er garantert glad i deg, men har sikkert ikke tenkt over hvor idiotisk det er å si slike ting. Nei. Søsken, særlig slike, lever av dette og bruker det mot deg. Anonymous poster hash: 14d79...992
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Savner småmobbinga til lillebrooooor...... Anonymous poster hash: a05e4...49d
BeautyBox Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Er du feit da? Anonymous poster hash: 8cfd6...59f Hva har det egentlig med saken å gjøre? 2
Queen of the world Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 (endret) Ts. 167 cm og 60 kg. Normal?Anonymous poster hash: 85466...3b2 åj da er jeg og tydeligvis feit hahah smekk til han. Eller gå dypt inn i han og finn det svakeste punkte, så sårer du han. Eller bruker du selvironi. Endret 20. juli 2015 av Queen of the world 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #12 Skrevet 20. juli 2015 Ikke ta det så høytidlig da. En brors oppgave er å små mobbe sin søster. Ta igjen, og ikke minst le litt av det. Nei du er ikke feit, dette vet garantert både du og din bror like godt, på samme måte som jeg vet at jeg med mine 181 cm over bakken ikke er "småen" som jeg blir kalt i min familie. Må alle kvinner virkelig bli så grinete og ta alt så høytidelig og bokstavelig hele tiden? Må da være innmari slitsomt å konstant være så hårsår. Dess mer du biter på dess gøyere er det å få deg sinna og sur.Anonymous poster hash: 3e0cb...d7f 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. juli 2015 #14 Skrevet 20. juli 2015 (endret) Hjelper som en annen her sa å si du vet han har komplekser for sin egen kropp. Og så sier du at om han vil snakke om det, kan han snakke med deg. Hvis han fortsetter, så fortsetter du på samme viset. Gi han det jeg-er-veldig-bekymret-for-deg- blikket og spør om det går bra med han. Endret 20. juli 2015 av Evilposelos
Gjest BabyBlue Skrevet 20. juli 2015 #16 Skrevet 20. juli 2015 Nei. Søsken, særlig slike, lever av dette og bruker det mot deg. Anonymous poster hash: 14d79...992 Herlighet, det er da ikke normalt. Jeg vet mye om søskenkjærlighet, men det å emosjonelt terrorisere brødrene og søstrene sine er ikke fasiten på hvordan ting er i de fleste hus. Eller...? o_0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 Herlighet, det er da ikke normalt. Jeg vet mye om søskenkjærlighet, men det å emosjonelt terrorisere brødrene og søstrene sine er ikke fasiten på hvordan ting er i de fleste hus. Eller...? o_0 Jo, dette er helt normalt. Jeg har absolutt ikke skrevet at dette er fasiten på hvordan ting er i de fleste hus. Vis meg nøyaktig hvor jeg har skrevet det. Jaha, du vet mye om søskenkjærlighet, ja? Da er det rart at du overhodet ikke har forståelse for at dette er normalt. At noe er normalt vil ikke si at det er et fasitsvar på hvordan alle oppfører seg. Herlighet... Anonymous poster hash: 14d79...992 1
Gjest BabyBlue Skrevet 20. juli 2015 #19 Skrevet 20. juli 2015 Jo, dette er helt normalt. Jeg har absolutt ikke skrevet at dette er fasiten på hvordan ting er i de fleste hus. Vis meg nøyaktig hvor jeg har skrevet det. Jaha, du vet mye om søskenkjærlighet, ja? Da er det rart at du overhodet ikke har forståelse for at dette er normalt. At noe er normalt vil ikke si at det er et fasitsvar på hvordan alle oppfører seg. Herlighet... Anonymous poster hash: 14d79...992 Jeg mener ikke å krangle på det, jeg synes bare det høres helt sykt ut at det faktisk finnes søsken der ute som får et kick av å være direkte slem mot familiemedlemmene sine. Spesielt søsken, som avhenger mye av støtte og kjærlighet fra hverandre når man har vokst opp sammen og kjenner hverandre veldig godt. Har aldri opplevd noe slikt selv, har aldri sett det i andre hus, det var derfor jeg lurte på om det var "normalt". Gidd å vær så defensiv, blir så sur stemning av det.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #20 Skrevet 21. juli 2015 Ta igjen. Fornærm manndommen hans. Anonymous poster hash: daeb3...4cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå