AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Jeg føler alltid jeg blir mer kreativ og får nye tanker/ideer når jeg drikker alkohol. Moderate mengder, riktignok. Jeg snakker om 3-4 halvlitere øl, men ikke mer. Jeg kan løse praktiske oppgaver mye lettere, tenker på løsninger jeg ikke kommer på når jeg er edru. Har dere samme oppfatning? Det er jo neppe tilfeldig at forfattere spesielt bruker alkoholen når de skriver. Men hva er som faktisk skjer i hjernen ved moderat alkoholkonsum? Hvorfor blir vi kreative? De fleste funksjoner i kroppen nedsettes jo ved alkoholinntak.. Anonymous poster hash: 51c64...a96
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Jeg føler alltid jeg blir mer kreativ og får nye tanker/ideer når jeg drikker alkohol. Moderate mengder, riktignok. Jeg snakker om 3-4 halvlitere øl, men ikke mer. Jeg kan løse praktiske oppgaver mye lettere, tenker på løsninger jeg ikke kommer på når jeg er edru. Har dere samme oppfatning? Det er jo neppe tilfeldig at forfattere spesielt bruker alkoholen når de skriver. Men hva er som faktisk skjer i hjernen ved moderat alkoholkonsum? Hvorfor blir vi kreative? De fleste funksjoner i kroppen nedsettes jo ved alkoholinntak.. Anonymous poster hash: 51c64...a96 Du blir ikke mer kreativ, bare mer ukritisk. Da kan noen tanker slippe gjennom som du kan bruke til noe med et edru sinn. Alt tullet du tenker under påvirkning glemmer du mye fortere enn de tankene som kanskje kunne brukes til noe.Anonymous poster hash: 9fa79...317
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå