Gå til innhold

Kvinner som liker analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Det kan være helt sykt godt, har fått en del "analorgasmer". Er i gåseøyne siden orgasmen kommer jo ikke direkte fra endetarmen akkurat, men det gir vel signaler på et vis til andre deler av meg og det kan utløse syke vaginalorgasmer selv om jeg ikke blir penetrert eller berørt der. Kan også sprute av analsex. 

 

2. De jeg har hatt det med har vist enorm nytelse og lyst omkring dette. Det er utrolig tennende å se at han tenner så intenst på det. Å høre han stønner jo dypere inn han kommer er bare helt fantastisk. 

 

3. Det er litt skittent mentalt sett = Bonuspoints! 

 

4. Det er fantastisk kjedelig å alltid ha vanlig A4 sex. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det lett å få den inn før man begynner å ri under analsex?

Og hvilken vei rir du da?

:)

Anonymous poster hash: 56d9c...e50

Jeg opplever at det er absolutt enklest å få den inn når jeg er på topp. Men her eg forarbeidet viktig. Jeg hadde aldri fått det til hvis han ikke var veldig flink og tålmodig med oppvarming. Som sagt, så spiller det ikke noen rolle om jeg sitter fra ham eller mot ham, men jeg liker best å se på ham mens vi holder på. Vil si at 50% av appellen med analsex er det mentale samspillet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

 

Min beste anal-opplevelse er utrolig nok ganske bisarr.

Var full, kåt og en hadde hots for en kar jeg traff i Spania.

Hadde sittet på fanget hans og pratet om sex, hvor og hvordan vi skulle knulle osv hele kvelden. Så gikk vi ned på stranda om natta, jeg sugde han fort før han kastet med rundt på alle fire i sanden.

Han spyttet meg i rompa og presset pikken inn. Usikker på hvorfor det ikke gjorde vondt, men fy så deilig det var! Jeg lå med hodet ned i sanden og ble tatt hardt i rompa uten glidemiddel, OG jeg elsket det! Fikk en voldsom orgasme som jeg ikke har hatt maken til siden.

Om vi ble sett eller ikke vet jeg ikke men jeg ble nok garantert hørt for å si det sånn :fnise:  :rodmer:

Anonymous poster hash: 86ff8...2ed

 

 

3rPzaZzT_400x400.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke vanlig at man får prolaps sånn helt uten videre med analsex vel?

Nå er ikke jeg noen ekspert på det området altså....

Var mer ment for de som tar hardt I nesten hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det kan være helt sykt godt, har fått en del "analorgasmer". Er i gåseøyne siden orgasmen kommer jo ikke direkte fra endetarmen akkurat, men det gir vel signaler på et vis til andre deler av meg og det kan utløse syke vaginalorgasmer selv om jeg ikke blir penetrert eller berørt der. Kan også sprute av analsex.

2. De jeg har hatt det med har vist enorm nytelse og lyst omkring dette. Det er utrolig tennende å se at han tenner så intenst på det. Å høre han stønner jo dypere inn han kommer er bare helt fantastisk.

3. Det er litt skittent mentalt sett = Bonuspoints!

4. Det er fantastisk kjedelig å alltid ha vanlig A4 sex.

Høres ikke feil ut!!

Hvilken stilling foretrekker du under analsex? :)

Anonymous poster hash: 56d9c...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde masse analsex med exen. Vi tente begge på analkos. Buttplugs, analbeads, fingring osv. Elsket å få en fingrer opp i analen like ved orgasme. Analsex var sykt spennende, og likte at han trenget opp i meg, følte jeg gav han maken og eide meg akkurat da. Stor på alle fire og han tok tak i heste skoen og pulte rompa mi. satt og oppå han med skrævende bein så han så hele fitta og kuken som gikk inn og ut av rompa.



Anonymous poster hash: 66a0d...1dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke sansen for analsex i det hele tatt.. Det er noe ekkelt over det, synes jeg. Har ingenting i mot at andre liker det. Hver sin smak (og bak) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som det er mye spontant her inne, hva gjør dere med avføring og sånt da?  :klo:



Anonymous poster hash: 0a6aa...65a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sansen for analsex i det hele tatt.. Det er noe ekkelt over det, synes jeg. Har ingenting i mot at andre liker det. Hver sin smak (og bak) ;-)

Denne tråden handler om og er ment for kvinner som liker analsex. :)

Kvinner som ikke har sansen for analsex, kan holde seg til tråder som er forbeholdt for det.

Anonymous poster hash: 56d9c...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. Beklager så meget AB... Har ikke angrepet noen da;-)

Du er tilgitt!

Vi legger det bak oss og ser fremover til mer relevante innlegg i henhold til trådens hensikt om å få frem årsakene til kvinners nytelse av analsex.

Anonymous poster hash: 56d9c...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker:-) Ikke meningen å rote i blomsterbedet deres. Skal være mer nøye med hva jeg svarer på fremover (er ny her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

høres ut som det er mye spontant her inne, hva gjør dere med avføring og sånt da?  :klo:

Jeg tør nesten aldri å ha analsex uten å ha skylt meg bak først. Men de få gangene jeg har gjort det har jeg heldigvis aldri opplevd uhell med avføring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg tør nesten aldri å ha analsex uten å ha skylt meg bak først. Men de få gangene jeg har gjort det har jeg heldigvis aldri opplevd uhell med avføring. 

 

Mener du de få gangene du ikke har skylt deg bak? :)

Anonymous poster hash: 56d9c...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes skje-stillingen var det letteste og mest behagelige som nybegynner. Doggy er også bra, men nå som jeg er gravid i sjette måned kjennes den av og til ubehagelig, for trang på en måte. Har sikkert noe å gjøre med hvordan fosteret ligger. Så da bruker vi skje igjen :)

Anonymous poster hash: 420b2...76d [/acro

 

10000 kr for å knulle deg siden du er gravid.... 

 

Anonymous poster hash: a7886...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: a7886...f69

Haha. Du verden, det var et sjenerøst tilbud :P

Anonymous poster hash: 420b2...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mener du de få gangene du ikke har skylt deg bak? :)

Ja. Skulle gjerne vært mer spontan når det kommer til analsex, men avføring > spontanitet. Det er viktigere for meg at jeg vet jeg er helt ren enn at vi kan ta en kjapp en når det passer oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd anal sex med noen jeg har truffet ute på byen. Det har gått kjempe bra. Ikke noen uhell. Liker det best når mannen ikke er for stor

Anonymous poster hash: d567b...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...