Gjest Angry Man Skrevet 30. juli 2015 #41 Skrevet 30. juli 2015 Nope, ikke helt korrekt. Ang trådstema, hva synes du om analsex, dvs i lys av feks det Ab AnonymBruker, on 30 Jul 2015 - 09:07, sa? Jeg må inrømme at jeg har litt problemer med å følge deg til tider Tja. Har ingen voldsom tiltrekning til det selv. Men synes det er helt greit fra tid til annen hvis ingen protesterer. Jeg tror at for at anal sex skal være skadelig må det forekomme i ganske store mengder. Være seg kvantitet eller kvalitet. Men er ikke lege og har ikke lest en masse litteratur på denne fronten så vil ikke uttale meg for bombastisk.
Sannerlig Skrevet 30. juli 2015 #42 Skrevet 30. juli 2015 Jeg må inrømme at jeg har litt problemer med å følge deg til tider Tja. Har ingen voldsom tiltrekning til det selv. Men synes det er helt greit fra tid til annen hvis ingen protesterer. Jeg tror at for at anal sex skal være skadelig må det forekomme i ganske store mengder. Være seg kvantitet eller kvalitet. Men er ikke lege og har ikke lest en masse litteratur på denne fronten så vil ikke uttale meg for bombastisk. Jeg må inrømme at jeg har litt problemer med å følge deg til tider Tja. Har ingen voldsom tiltrekning til det selv. Men synes det er helt greit fra tid til annen hvis ingen protesterer. Jeg tror at for at anal sex skal være skadelig må det forekomme i ganske store mengder. Være seg kvantitet eller kvalitet. Men er ikke lege og har ikke lest en masse litteratur på denne fronten så vil ikke uttale meg for bombastisk. Min feil, jeg sliter litt med å få mitt danske hode over i skriftelige former nordmenn kan forstå. Derfor jeg er her, for å lære:) Høres fornuftig ut, har selv ei venninne som har hatt store problemer etter å ha utprøvd analsex. Rifter selv for rikelig med mengder glidemiddel. Forsiktighet er et krav, og menn må vise hensyn, samt at kvinner tar forbehold og setter grenser. Da kan man få mye godt ut av det, på alle vis:)
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #43 Skrevet 30. juli 2015 Min erfaring er at kvinner som får en kombinasjon av anal og klitoris orgasmer oppgir at disse er sterkest. Flere har sagt at de kjenner det som helkroppsorgasme og at de settes helt ut en stund mens de pågår. For meg som mann gir analsex mulighet til å kunne putte hele lengden inn, og det med omkrets på 18cm. Det flotteste med analsex er at kvinnene under og særlig etter gir seg henn, kysser masse og koser deilig godt. Analsex er som lim i et forhold, eksklusivt.Anonymous poster hash: 742eb...8eb 2
Gjest Angry Man Skrevet 30. juli 2015 #44 Skrevet 30. juli 2015 (endret) Min feil, jeg sliter litt med å få mitt danske hode over i skriftelige former nordmenn kan forstå. Derfor jeg er her, for å lære:) Høres fornuftig ut, har selv ei venninne som har hatt store problemer etter å ha utprøvd analsex. Rifter selv for rikelig med mengder glidemiddel. Forsiktighet er et krav, og menn må vise hensyn, samt at kvinner tar forbehold og setter grenser. Da kan man få mye godt ut av det, på alle vis:) Ahh. Ja du er dansk. Ordforrådet ditt er meget bra. Jupp enig i det du sier. Det er viktig at partene innser at det er den som skal ha noe i rompa som har det siste ordet. Det er no big thing å stikke noe inn i en annen rompe, men å få noe i rompa selv... en helt annen sak. Endret 30. juli 2015 av Angry Man
Gjest Mocchhaa Skrevet 30. juli 2015 #45 Skrevet 30. juli 2015 Vi satt jo utenfor med venner og drakk, og vi dansker er veldig lite selvhøytidlige på det området, og fant dette bare meget morsomt:) Situsjonen var bare slik at man ikke kunne si i fra heller, men vi tok oss et nattbad i steden, og lo fra oss En god historie å ha på lager hvertfall!
Gjest Ariannaa Skrevet 30. juli 2015 #46 Skrevet 30. juli 2015 Liker det veldig godt Tenner meg at det er litt kinky og dominerende , slik at samboeren har litt "makten" over meg. Var vel sammen i 2 eller 3 år før vi prøvde det (vært sammen i 5 år nå)
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #47 Skrevet 1. august 2015 Liker det veldig godt Tenner meg at det er litt kinky og dominerende , slik at samboeren har litt "makten" over meg. Var vel sammen i 2 eller 3 år før vi prøvde det (vært sammen i 5 år nå) Hvordan er det å ri under analsex? Er det lett å få den inn, før en slik "ridestilling"? Anonymous poster hash: 56d9c...e50
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #48 Skrevet 1. august 2015 Er det lett å "ri" under analsex? Den største utfordringen går vel på å få den inn? Er det klønete å få den inn før "ridestilling"?Anonymous poster hash: 56d9c...e50 Jeg liker best "reverse cowgirl" (altså ryggen mot ansiktet hans) hvis jeg skal analri. Vanskelig å få den inn ellers. Kan ha noe med vinkelen på penisen til mannen min å gjøre, ikke sikkert andre opplever det på samme måte.Anonymous poster hash: 420b2...76d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #49 Skrevet 3. august 2015 Jeg liker best "reverse cowgirl" (altså ryggen mot ansiktet hans) hvis jeg skal analri. Vanskelig å få den inn ellers. Kan ha noe med vinkelen på penisen til mannen min å gjøre, ikke sikkert andre opplever det på samme måte.Anonymous poster hash: 420b2...76d Hva er det som gjør denne stillingen best ellers, altså "reverse cowgirl"? Full kontroll?Anonymous poster hash: 56d9c...e50
frk91 Skrevet 3. august 2015 #50 Skrevet 3. august 2015 Min erfaring er at kvinner som får en kombinasjon av anal og klitoris orgasmer oppgir at disse er sterkest. Flere har sagt at de kjenner det som helkroppsorgasme og at de settes helt ut en stund mens de pågår. For meg som mann gir analsex mulighet til å kunne putte hele lengden inn, og det med omkrets på 18cm. Det flotteste med analsex er at kvinnene under og særlig etter gir seg henn, kysser masse og koser deilig godt. Analsex er som lim i et forhold, eksklusivt. Signerer denne. Blir helt lammet etter disse orgasmene, og jeg føler sexen er på et helt annet nivå av intimitet enn annen sex. 1
DoomCake Skrevet 3. august 2015 #51 Skrevet 3. august 2015 Samboeren min elsker analsex, noe han ga uttrykk for helt fra starten. Jeg var mer usikker og følte vel egentlig mer på press fra han enn noe annet. Det var en kilde til en del konflikter de første årene. Det føltes som om han dreit i at jeg fikk vondt, så lenge han ble tilfredsstilt. Vi prøvde mange ganger og resultatet ble at jeg måtte bryte for det var vondt, og følte meg både brukt og ubrukelig på samme tid. Han var skikkelig frustrert for at det aldri gikk, og alt var bare tragisk. Så sluttet jeg på p-pillen, og fikk tilbake genuin sexlyst. Det er merkelig, for jeg merket ikke at den forsvant en gang.. Det skal sies at samboeren min er dyktig både på oppvarming og penetrering. Han har en tålmodighet uten sidestykke. For min del er oralsex og rimming som oftest nødvendig før analsex. Når han driver på med meg får jeg en slags følelse av å trenge mer og bli fylt opp etterhvert. Ikke alltid, og da blir det heller ikke anal, men ofte nok. Når jeg rir han må jeg kontrollere meg selv for ikke å komme med en gang. Penis treffer et eller annet som nærmest får det til å svartne for meg, om jeg sitter mot ham eller fra ham spiller egentlig ingen rolle. Når han har kontroll må han passe på tempo, og det er ikke så enkelt for meg å komme, men det er jo veldig intimt og deilig allikevel. Litt rart å tenke på alle de dårlige assosiasjonene jeg hadde ift. analsex for ikke mer enn et år siden. Hadde aldri trodd jeg kunne få noe ut av det. Nå derimot kunne jeg aldri hatt et fullverdig sexliv som ikke inneholdt analsex.
Fame Skrevet 3. august 2015 #52 Skrevet 3. august 2015 http://www.google.no/search?q=analprolaps&prmd=iv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIzcn3mfeMxwIVRBAsCh2JfQGo&biw=360&bih=615#imgrc=gL6Y_3QP9CqZZM%3A 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #53 Skrevet 3. august 2015 VIKTIG INFOMATERIALE I LINKEN OVER!!! Anonymous poster hash: 58caa...0f8 3
Gjest HarryDotter Skrevet 3. august 2015 #55 Skrevet 3. august 2015 Er vel ikke vanlig at man får prolaps sånn helt uten videre med analsex vel? Nå er ikke jeg noen ekspert på det området altså....
frk91 Skrevet 3. august 2015 #56 Skrevet 3. august 2015 Er vel ikke vanlig at man får prolaps sånn helt uten videre med analsex vel? Nå er ikke jeg noen ekspert på det området altså.... Jo det er ekstremt vanlig. Det skjer som regel første gangen man har analsex.
Gjest HarryDotter Skrevet 4. august 2015 #57 Skrevet 4. august 2015 Jo det er ekstremt vanlig. Det skjer som regel første gangen man har analsex. Hehe blir vel litt som å tro at alle som liker bowling får skiveutglidning i ryggen det?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #58 Skrevet 4. august 2015 Kvinnfolk liker ikke analsex. Anonymous poster hash: 15807...69e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #59 Skrevet 4. august 2015 Kvinnfolk liker ikke analsex.Anonymous poster hash: 15807...69e Merkelig å si det, når flere kvinner har stått frem i denne tråden og beskrevet hvorfor det både likes og elskes blant kvinner. Men tråden handler uansett ikke om de kvinnene som ikke liker analsex, men om de som liker analsex og hvorfor de gjør det.Anonymous poster hash: 56d9c...e50
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #60 Skrevet 8. august 2015 Når jeg rir han må jeg kontrollere meg selv for ikke å komme med en gang. Penis treffer et eller annet som nærmest får det til å svartne for meg, om jeg sitter mot ham eller fra ham spiller egentlig ingen rolle. Når han har kontroll må han passe på tempo, og det er ikke så enkelt for meg å komme, men det er jo veldig intimt og deilig allikevel. Litt rart å tenke på alle de dårlige assosiasjonene jeg hadde ift. analsex for ikke mer enn et år siden. Hadde aldri trodd jeg kunne få noe ut av det. Nå derimot kunne jeg aldri hatt et fullverdig sexliv som ikke inneholdt analsex. Er det lett å få den inn før man begynner å ri under analsex? Og hvilken vei rir du da? Anonymous poster hash: 56d9c...e50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå