Gå til innhold

Valg av optiker, synstest - erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal velge optiker for synstest og har synsam, specsavers og Brilleland å velge mellom. Noen erfaringer?



Anonymous poster hash: f4ff9...7d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg vet har alle tre kjedene mer enn én optiker, for å si det litt forsiktig. Det kommer nok helt an på hvor heldig du er. Hvis du overhodet merker forskjell på dem. da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mer på hvilke sted folk har best erfaring med.



Anonymous poster hash: f4ff9...7d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gode erfaringer med brilleland og specsavers



Anonymous poster hash: c1934...f6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tenker mer på hvilke sted folk har best erfaring med.

"Skal velge optiker for synstest", skrev du. Men vil du heller ha greie på hvilket sted jeg har god erfaring med, så er svaret Larvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med brilleland og synsam, ikke så mye med specsavers. men er nok variasjoner rundt omkring i landet, så kommer an på hvor du holder til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en del kjennskap til både kjedene, individuelle butikker og optikere. Hvor i landet skal du ta synsundersøkelse?

Anonymous poster hash: c89d7...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke fornøyd med Synsam, men det er nok egentlig på akkurat den optikeren som tok synstesten. Har hørt mye bra om Synsam.



Anonymous poster hash: 8f2ab...a5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode erfaringer med Synsam Gulskogen, Synsam Liertoppen og Synsam Kongsberg Vestsiden (Brillehuset Synsam), både med optikerne og andre ansatte i butikken. Ellers har jeg litt kjennskap til krogh i Drammen, de er også gode på service.

Anonymous poster hash: c89d7...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interoptik i Stavanger, veldig god service!

Anonymous poster hash: d805f...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Drammen kan du også velge Interoptik.

 

Jeg har brukt Specsavers Krogh Optik i sentrum i mange år og er veldig fornøyd. Jeg har også prøvd Interoptik og er veldig fornøyd. Er også fornøyd med Brilleland, men der er det veldig mange år siden jeg har vært.

 

Specsavers Gulskogen har jeg også endel erfaring med ift datteren min, og de er vennlige der også, men jeg er ikke helt sikker på om jeg er fornøyd med kunnskapen der. 

 

Av en eller annen grunn tenker jeg at Interoptik er mer proffe, men de er dyrere så jeg har ikke gått dit. 



Anonymous poster hash: bdea4...623
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn tenker jeg at Interoptik er mer proffe, men de er dyrere så jeg har ikke gått dit. 

Fordi de er dyrere, tror du at de er mer proffe.

Anonymous poster hash: d4a19...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brilleland er helt ok,men er mer fornøyd med den optikeren jeg gikk til sist.

Det var c optikk.

Mest på grunn av at de virket mer nøyaktige og tok flere tester. Så de oppdaget av det var noe som var et avvik fra normalen,og nå skal en øyelege se på det.

På Brilleland testet de bare synet og kikket litt på øyet. Veldig kjapt gjort,men dessverre ikke særlig nøyaktig.

Var linsekontroll begge gangene.

Men det kommer jo helt an på butikken og de som jobber der. Bare fordi jeg var misfornøyd med akkurat den Brilleland jeg var på betyr jo ikke at alle er helt ræva.

Anonymous poster hash: 856b6...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvd begge deler. Både i Stavanger og Bergen. Flere butikker i begge byer.

Ingen gode erfaringer å dele. Dårlig service, kjappe og unøyakige.

Anonymous poster hash: 78dd2...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interoptik er så vidt jeg veit dyrere. Sånn som jeg har lest det så er det specsavers, synsam og deretter Brilleland. Det er også disse tre jeg har å velge mellom. Er det flere drammensere med erfaring her?



Anonymous poster hash: f4ff9...7d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest inne på siden til Interoptik, vurderer jeg de også, de har mer info på siden sin.



Anonymous poster hash: f4ff9...7d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...