nessi Skrevet 9. september 2004 #21 Skrevet 9. september 2004 sjokoladepudding med vanlijekrem *nam* ... eller varme bjørnebær med is.......
Gjest Madley Skrevet 9. september 2004 #23 Skrevet 9. september 2004 vaniljeis med varme bjørnebær Men det må være orntli vanliljeis. Den i sånne små bokser.
LilleBille Skrevet 9. september 2004 #24 Skrevet 9. september 2004 Hjemmelaget karamellpudding, Hvit sjokolademousse eller melonsalat...
Elbereth Skrevet 9. september 2004 #25 Skrevet 9. september 2004 Hjemmelaget karamellpudding Friterte bananer med vaniljeis Fruktsalat Is med varme bær Rips med lunken vaniljesaus
Suzy Skrevet 9. september 2004 #26 Skrevet 9. september 2004 Hva er favoritten innen dessert?? hva liker du aller, aller BEST!?! Det er vel strengt tatt en kake, men Charlotte Russe er best, spør du meg...
Gjest 1111 Skrevet 9. september 2004 #27 Skrevet 9. september 2004 Multekrem! holdt på å glemme det jeg..
Arkana Skrevet 9. september 2004 #29 Skrevet 9. september 2004 Hva er dette??? Det er en italiensk dessert, en slags vanilje-fløtepudding Minner om crème brulée, bare at sistnevnte serveres varm og er karamellisert på toppen.
Salt Skrevet 10. september 2004 #32 Skrevet 10. september 2004 Jordbær med is! Bare synd det er sesongbetinget :-(
-Fisken- Skrevet 10. september 2004 #33 Skrevet 10. september 2004 Semulepudding, fruktsalat, mandelkjernepudding og jordbær med is Jo, også rabarbra eller blåbærpai
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #34 Skrevet 11. september 2004 Riskrem Fruktsalat Hjemmelaget karamellpudding (laget av råmelk)
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 11. september 2004 #35 Skrevet 11. september 2004 Cheesecake! INGENTING slår en cheesecake
Gjest Italiaelsker Skrevet 14. september 2004 #36 Skrevet 14. september 2004 Hjemmelaget Tiramisu!!!!!!!!
Regina Phalangie Skrevet 14. september 2004 #37 Skrevet 14. september 2004 Sjokoladepudding og sjokolademousse, begge deler med vaniljesaus
Gjest ^me^ ulogget Skrevet 14. september 2004 #38 Skrevet 14. september 2004 alt med sjokolade! -sjokoladepudding -sjokolademousse -sjokoladekaker -sjokoladesaus/krem og skumkake med sjokoladetrekk er digg!!
Ugla Skrevet 22. september 2004 #39 Skrevet 22. september 2004 Jeg er en stor "dessert-elsker", og best av alle liker jeg: * Riskrem * Byggrynskrem * Tilslørte bondepiker * Multekrem * Sjokolademousse ...og ellers masse andre...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. september 2004 #40 Skrevet 23. september 2004 Dronning Mauds pudding! mmmm Den skal jeg lage til helga!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå