Miss Angelina Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Hva er favoritten innen dessert?? hva liker du aller, aller BEST!?! Selv er jeg veldig glad i Banansplit :-)
Arkana Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Åh, det er så mye! Sjokoladefondant kommer nok på topp, men hjemmelaget sjokolademousse, Nigella's Sticky Toffee Pudding og crème brulée er også favoritter.
Gjest 1111 Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Desserter - er det kaker inkludert i det? Av desserter så er jeg glad i sjokolademousse eller sjokoladesuffle
Naixin Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Sjokolade-pudding! Eller is med varme bjørnebær!
*SOL* Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Heimelaga fruktsalat med hakka hasselnøtter, sjokoladebiter og vanlijekremmmmmm
Christy Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Det er mye det ja...Det jeg liker aller best er Creme brulee, semulepudding m/rød saus, is m/varme bær, sjokolade mousse og fruktsalat.
maiia Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Hjemmelaget sjokolademousse, jordbær med vanilje kesam og fruktsalat er nok topp tre
SimSim Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 Heimelaga fruktsalat med hakka hasselnøtter' date= sjokoladebiter og vanlijekremmmmmm Jeg også!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #13 Skrevet 8. september 2004 Hjemmelaget sjokoladefondant! :D Nam!
Gjest Madden Skrevet 9. september 2004 #14 Skrevet 9. september 2004 Lillebror's sjokolademousse, og KG-sjokoladekaken "min"...
RoadQueen Skrevet 9. september 2004 #15 Skrevet 9. september 2004 To klare favoritter: multekrem, markjordbær med vaniljeis.
NullHull Skrevet 9. september 2004 #17 Skrevet 9. september 2004 Hjemmelaget karamellpudding. Rørte rips med vaniljesaus. Tilslørte bondepiker. Tiramisu. Ellers så må jeg nok innrømme, selvom det i min mage og mine øyner er mer for MIDDAG å regne, at julens riskrem med skikkelig god hjemmelaget saus med kirsebær i, er ganske så godt, da! Hm, mye godt, synd jeg kun spiser dessert sånn ca en gang hvert skuddår...
summer25 Skrevet 9. september 2004 #18 Skrevet 9. september 2004 * Riskrem * Trollkrem * Balsamicomarinerte jodbær m/vaniljeis * Vaniljepannacotta
Rufus Skrevet 9. september 2004 #19 Skrevet 9. september 2004 Åååå - liker dessert, jeg... :oops: Må nok si at Pappas romfromasj er en stor favoritt, men Tilslørte bondepiker, semulepudding m/rødsaus og sjokoladepudding m/ vannliljesaus også smaker veeeldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå