AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Er det noen menn her som kan bekrefte om det er godt for dere å ha en vibrator, egg, Klinkekuler, osv i vaginaen under samleie. Eller blir det bare tull for dere? Jeg kjører inn et egg og setter på dilloden, har sjelden hatt det så godt, kommer etter 1 min. Hadde ønsket å dele dette med mannen, men han er ikke så interessert. Dersom det er godt for dere menn, kunne jeg tenke å overraske mannen men allerede noe inn i meg.Anonymous poster hash: 69d51...811
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 No offence, men hvor stor vagina har du egentlig? Et egg eller en dildo i tillegg til penis? Eller har jeg misforstått?Anonymous poster hash: 6665f...82f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 No offence, men hvor stor vagina har du egentlig? Et egg eller en dildo i tillegg til penis? Eller har jeg misforstått?Anonymous poster hash: 6665f...82f jeg tenkte dette også. jeg tror jeg ville blitt litt skremt om du hadde tre-fire egg og dildoer inni deg og forventet at jeg skulle ha sex med deg samtidig. Anonymous poster hash: 84066...4f2 5
peppermyntete Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Hvordan har du tenkt til å få plass til både et slikt egg (de jeg har sett er ganske store) og mannens penis? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Er det noen menn her som kan bekrefte om det er godt for dere å ha en vibrator, egg, Klinkekuler, osv i vaginaen under samleie. Eller blir det bare tull for dere? Jeg kjører inn et egg og setter på dilloden, har sjelden hatt det så godt, kommer etter 1 min. Hadde ønsket å dele dette med mannen, men han er ikke så interessert. Dersom det er godt for dere menn, kunne jeg tenke å overraske mannen men allerede noe inn i meg.Anonymous poster hash: 69d51...811 Spør han heller om hva han liker og hva som gir han ekstra nytelse Anonymous poster hash: e9971...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Mannen min syns det eer deilig om jeg holder vibratoren på min klitoris rett over skjedeåpningen,da kjenner han også godt i penisen at det vibrerer når han penetrerer meg Anonymous poster hash: b4fbc...b48 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har jo ikke alt dette plus min manns penis..... (Faceslam) Skal heller spørre mannen min enn å spørre om råd her.Anonymous poster hash: 69d51...811 3
HarlemsNocturne Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har jo ikke alt dette plus min manns penis..... (Faceslam) Skal heller spørre mannen min enn å spørre om råd her.Anonymous poster hash: 69d51...811 Er det noen menn her som kan bekrefte om det er godt for dere å ha en vibrator, egg, Klinkekuler, osv i vaginaen under samleie.Anonymous poster hash: 69d51...811 Jeg har jo ikke alt dette plus min manns penis..... (Faceslam) Skal heller spørre mannen min enn å spørre om råd her.Anonymous poster hash: 69d51...811 Hehe, men utifra HI ser det sånn ut. Men det blir kanskje litt i meste laget 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har jo ikke alt dette plus min manns penis..... (Faceslam) Skal heller spørre mannen min enn å spørre om råd her.Anonymous poster hash: 69d51...811 Faceslam? *Facepalm* Anonymous poster hash: fc580...38d 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Kjør heller på med vibrerende butt-plugg, så blir det bedre for dere begge! Anonymous poster hash: 25e20...804 1
Arabella Skrevet 19. juli 2015 #12 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har jo ikke alt dette plus min manns penis..... (Faceslam) Skal heller spørre mannen min enn å spørre om råd her.Anonymous poster hash: 69d51...811 Det er fornuftig. Det enkleste er ofte det beste.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 Er det noen menn her som kan bekrefte om det er godt for dere å ha en vibrator, egg, Klinkekuler, osv i vaginaen under samleie. Eller blir det bare tull for dere? Jeg kjører inn et egg og setter på dilloden, har sjelden hatt det så godt, kommer etter 1 min. Hadde ønsket å dele dette med mannen, men han er ikke så interessert. Dersom det er godt for dere menn, kunne jeg tenke å overraske mannen men allerede noe inn i meg.Anonymous poster hash: 69d51...811 Ja det går helt fint. Dama har noen ganger en vibrator inni seg mens vi knuller. Hun kommer etter 2 min da. Eller så kan du bruke we-wibe. Da får du stimulering på klitten+ g-pungt, mens du har pikken inni deg.Anonymous poster hash: a2f92...e5c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #14 Skrevet 19. juli 2015 Endelig noen som kom med et godt svar. Takk anonym ...811Anonymous poster hash: 69d51...811 1
Arabella Skrevet 19. juli 2015 #15 Skrevet 19. juli 2015 Ja det går helt fint. Dama har noen ganger en vibrator inni seg mens vi knuller. Hun kommer etter 2 min da. Eller så kan du bruke we-wibe. Da får du stimulering på klitten+ g-pungt, mens du har pikken inni deg. Anonymous poster hash: a2f92...e5c Jeg har alltid trodd at jeg er normalt skapt nedentil, men nå begynner jeg å lure. Jeg har ikke plass til både penis og diverse dingser i hvert fall. 1
Gjest lipgloss Skrevet 19. juli 2015 #16 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har jo ikke alt dette plus min manns penis..... (Faceslam) Skal heller spørre mannen min enn å spørre om råd her.Anonymous poster hash: 69d51...811 hehehe,god tanke:) men når det er sagt så onanerer jeg med viberator,sluttet helt å runke
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #17 Skrevet 19. juli 2015 Det handler ikke om å putte mye rart opp i der. Men etter 15 år med samme type sex, ønsker jeg å ta det til neste nivå. Gi mannen min og meg selv litt mere nytelse.....vi har prøv cook rings, med og uten vibrator uten at det har gitt meg noe mer tilfredsstillelse.Anonymous poster hash: 69d51...811
John Galt Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 Min kjære kvinne hadde lignende ønsker for et år siden. Vi kjøpte en slik we-wibe og diverse annet leketøy pluss noen tuber med diverse glidemiddel. Bortsett fra glidemiddelet / massasje oljene og de kulene hun har i musa for å trene opp musklene ennå mer, så var alt det andre bortkastet. Hun får orgasme ca. hvert tyvende minutt ved penetrering (og eller slikking) på riktig måte for henne. Og jeg kan holde det gående i et par timer eller mer, så da er hun jo uansett helt gjennompult, og orgasme-mett så det holder. Jeg visste jo mer eller mindre på forhånd at det ikke går å gjøre stort mer ut av det, uansett leketøy eller fancy hjelpemidler.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #19 Skrevet 20. juli 2015 Det handler ikke om å putte mye rart opp i der. Men etter 15 år med samme type sex, ønsker jeg å ta det til neste nivå. Gi mannen min og meg selv litt mere nytelse.....vi har prøv cook rings, med og uten vibrator uten at det har gitt meg noe mer tilfredsstillelse.Anonymous poster hash: 69d51...811 Prøv heller sleeve (penishylse). De fungerer bedre enn cock rings. Er jo det samme som en dildo, bare at den er hul inni sånn at partneren din kan ha penisen sin inni denne mens dere har sex. Får mere lengde og tykkelse da, så finnes det med vibrator både til klitten din og i tuppen av sleeven. Da kommer du til å få masse orgasmer.Anonymous poster hash: a2f92...e5c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #20 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har alltid trodd at jeg er normalt skapt nedentil, men nå begynner jeg å lure. Jeg har ikke plass til både penis og diverse dingser i hvert fall. Liten penis på mannen til ts kanskje.Anonymous poster hash: 67744...fcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå