Astri_ Skrevet 19. juli 2015 #1 Del Skrevet 19. juli 2015 Hei! Er det noen her inne som har noen erfaringer med å bestille gulvtepper på nettet, gjennom rugvista.no? Jeg synes de har så mye fint der, og kunne tenke meg å bestille fra dem. Jeg vil bare vite om det er noen som har enten positive eller negative erfaringer selv med å handle derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Del Skrevet 31. januar 2023 Gammel tråd, men jeg lurer på det samme! Anonymkode: ff6a1...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Del Skrevet 31. januar 2023 Det ser i alle fall ut som at de får gode tilbakemeldinger ifølge trustpilot. Om man er usikker på sider, søk dem opp der. https://no.trustpilot.com/review/www.rugvista.no Anonymkode: c82c2...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 31. januar 2023 #4 Del Skrevet 31. januar 2023 Har bestilt fra de for mange år siden, ble veldig fornøyd. Teppet var finere enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 31. januar 2023 #5 Del Skrevet 31. januar 2023 Har også bestilt derfra og vært fornøyd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå