AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Hva gjør man med overaktiv blære? Alt er stengt og det er ikke off toalett? Bot opptil 10.000. Anonymous poster hash: d60d0...0de
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Legeerklæring Anonymous poster hash: 30563...ad7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Når skulle dette vært? Og hvor? Anonymous poster hash: 8decb...1bc
Nort Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Kanskje ikke gjør det midt i byen hvor det går masse folk? evt. finn en busk du kan gjemme deeg i?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 To venninner av meg fikk bot, vell hun ene gråt og gråt, ble busted på en kirkegård av alle plasser, men hun slapp bot med fikk en advarsel. Hun andre, ble busted med rumpa bar, fikk beskjed om å dra til nærmeste McDonalds som var 2 min unna. Neida, hun gikk et par skritt nærmere politiet og satt seg ned å tisset. Hun fikk bot Anonymous poster hash: f6466...0b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå