AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Heisann alle der ute! Jeg lurte bare på en ting, jeg er en gutt på 20 som fortsatt er jomfru, har hatt en del tilbud om sex men har ikke hatt lyst til og gjøre det bare fordi jeg hadde sjansen, tenker første gang skal være med en jeg bryr meg om og ikke bare en tilfeldig jente... Har hatt oral sex og kyssa osv, men aldri gått helt ut, det jeg lurer på: Er 20 år og jomfru gammelt? Virker som det er greit om en jente er det men om man er gutt så er det skam nesten ( Sånn jeg har oppfatta det ) Og er jeg rar siden jeg ikke har gått hele veien ? haha.. Alle tror jo gutter tar hva som helst så kanskje jeg er litt rar? .. Anonymous poster hash: 4115e...cb0 Anonymous poster hash: 4115e...cb0
frk91 Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Ja du er over gjennomsnittet når det gjelder seksuell debutalder, men jeg synes ikke du er rar. I disse dager har mange personer degradert sex til å bare handle om seksuel tilfredsstillelse, og de har sex med hvem som helst. Jeg beundrer deg for å ikke følge strømmen og heller vil vente med å ha sex til du møter en flott jente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå