Gå til innhold

Frumaela reklamerer for slankeprodukt!

Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser ikke helt problemet. Hun har betalt for produktene selv og skriver sin ærlige mening. Folk er ute etter pulverkurer enten man liker det eller ikke, og for dem så er det nyttig å høre andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sykepleier burde hun ikke. Men er sikkert forhandler og bryr ser ikke så mye om yrkesstolthet så lenge hun tjener penger på det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett innlegget så derfor kan jeg egentlig ikke svare, men jeg syns i hvertfall det er oppsiktsvekkende at du reklamerer for den bloggen her inne :ler::ironi:.

Nå diskuterer folk fotballfrue her inne, hvorfor ikke diskuterer bloggere som legger ut slike innlegg? Som attpåtil er utdannet sykepleier og burde i grunn vite bedre! Hadde FF reklamert for noe slik hadde folk steila her inne! Ta deg sammen og tilfør diskusjonen noe vesentlig og ikke tåpelige hersketeknikker. Det er så utadert.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå diskuterer folk fotballfrue her inne, hvorfor ikke diskuterer bloggere som legger ut slike innlegg? Som attpåtil er utdannet sykepleier og burde i grunn vite bedre! Hadde FF reklamert for noe slik hadde folk steila her inne! Ta deg sammen og tilfør diskusjonen noe vesentlig og ikke tåpelige hersketeknikker. Det er så utadert.

Oj! Snakk om å være lettantennelig da :ler:. Det var faktisk ment som ironi og en spøk. Derav latter og ironiflagget.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! Snakk om å være lettantennelig da :ler:. Det var faktisk ment som ironi og en spøk. Derav latter og ironiflagget.

Jeg synes det er oppsiktsvekkende og hårreisende at hu reklamerer for et slikt produkt! Merkelig at andre bloggeren enn FF slipper unna med slike innlegg (les natural cycle).

Gidder ikke ha en tråd med svada svar - ergo svaret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er oppsiktsvekkende og hårreisende at hu reklamerer for et slikt produkt! Merkelig at andre bloggeren enn FF slipper unna med slike innlegg (les natural cycle).

Gidder ikke ha en tråd med svada svar - ergo svaret mitt.

Mæla er ikke den eneste. Belinda Jakobsen har også reklamert for tullet: http://belindajakobsen.femelle.no/?s=c9 Uten at det var merket reklame.

Endret av Shopgirl2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Syns ikke disse bloggene skal ha mere oppmerksomhet. Selv om de reklamerer for div.ting og opplyser om det, så tviler jeg ærligheten av at de sier At de står inne for produkter.de må si det,når du har betalt for det. Går aldri inn på blogger, heller ikke her det linkes til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sykepleier burde hun ikke. Men er sikkert forhandler og bryr ser ikke så mye om yrkesstolthet så lenge hun tjener penger på det?

Hvorfor skal sykepleiere ha mer yrkesstolthet enn oss andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal sykepleiere ha mer yrkesstolthet enn oss andre?

Sa jeg det? Fint om alle har yrkesstolthet og forholder seg til sitt yrkes etiske retningslinjer. Hva som gjelder i andres yrker har ikke jeg peiling på.

I sykepleierens yrkesetiske retningslinjer står det at sykepleieren skal opptre på en måte som styrker folks tilitt til helsetjenesten. Å anbefale Quick fixes og dyre ekstremdietter styrker ikke akkurat dette, mener jeg.

Endret av neiognei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa jeg det? Fint om alle har yrkesstolthet og forholder seg til sitt yrkes etiske retningslinjer. Hva som gjelder i andres yrker har ikke jeg peiling på.

I sykepleierens yrkesetiske retningslinjer står det at sykepleieren skal opptre på en måte som styrker folks tilitt til helsetjenesten. Å anbefale Quick fixes og dyre ekstremdietter styrker ikke akkurat dette, mener jeg.

Implisitt det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke disse bloggene skal ha mere oppmerksomhet. Selv om de reklamerer for div.ting og opplyser om det, så tviler jeg ærligheten av at de sier At de står inne for produkter.de må si det,når du har betalt for det. Går aldri inn på blogger, heller ikke her det linkes til

Må da være mulig å diskutere at de legger ut innlegg som reklamerer for slankeprodukter (hvor alt foregår i pyramidespill), og anbefaler prevansjonsmidler. Trenger ikke trykke deg inn for det vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er hun sykepleier??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er hun sykepleier??

Ja hun er akkurat ferdig utdannet sykepleier.......

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...

Hun har jo reklamert i mengder for kremmer som skal være bra for atopisk hud også. Flere av disse produktene inneholder 'limonene' som er på EU sin værstingliste over allergifremkallende ingredienser. Ja det er en naturlig ingrediens, men det er ikke sunt av den grunn... 
Ikke en sykepleier jeg ville hatt tillit til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet. Hun har betalt for produktene selv og skriver sin ærlige mening. Folk er ute etter pulverkurer enten man liker det eller ikke, og for dem så er det nyttig å høre andres erfaringer.

Tror du hun gjorde det uten at planen var at hun etterpå skulle bli frelst slik at hun bare måtte bli forhandler? Det hele har nok vært et kynisk spill fra starten! Nå nyter hun godt av at bloggen når ut til mange. Hun er jo allerede i gang med vervekampanjen for å få folk med i teamet sitt på instagram, og det er ikke snakk om å merke noen FL-inlegg som reklame... Jo fler hun får under seg, jo mer tener hun. Fatter ikke at slik pyramidelignende business er tillatt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hun gjorde det uten at planen var at hun etterpå skulle bli frelst slik at hun bare måtte bli forhandler? Det hele har nok vært et kynisk spill fra starten! Nå nyter hun godt av at bloggen når ut til mange. Hun er jo allerede i gang med vervekampanjen for å få folk med i teamet sitt på instagram, og det er ikke snakk om å merke noen FL-inlegg som reklame... Jo fler hun får under seg, jo mer tener hun. Fatter ikke at slik pyramidelignende business er tillatt!

Nei det er helt utrolig! Skulle ikke vært tillatt overhodet. Skulle heller ikke vært tilatt å selge slike lureri produkter. Absolutt noe forbrukerombudet burde ta tak i. Denne bloggeren går langt over grensa når det kommer til eksponering av barn, hva hun reklamerer for og manglende merking + opplysning om hvordan dette pyramidespillet fungerer. Rett og slett lureri fra a til å. Det er så usmakelig at hun utnytter sårbare folk som er langt nede fordi dem ikke liker sin egen kropp, og derfor ser dette som en "redning", istedet for å endre livsstil og forbedre kostholdet sitt - bare for å tjene mest mulig penger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...