AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Hei! Min mor brakk og fikk albuen ut av ledd like før ferien hennes begynte. Planene for de tre ukene var å være på hytta på fjellet, men dette blir nok ikke mulig nå. Hun er selvfølgelig veldig skuffet og lei seg og derfor ønsker jeg å komme med forslag slik at ferien ikke blir ødelagt av armbruddet. Er det noen der ute som har noen gode forlag til hva hun og pappa kan finne på i ferien? (helst ikke noe som er veldig kostbart) Takk for alle tips Anonymous poster hash: 0f2d6...94f
reiseglad Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Hvis hytta ikke er så langt unna bilvei, hvorfor ikke være der? Mannen i huset må vel uansett at i et tak om de er der eller hjemme?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 For å komme til hytta må man bære all mat i 10 km i sekk, så det blir nok dessverre for vanskelig.. Anonymous poster hash: 0f2d6...94f
reiseglad Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Åja, da skjønner jeg. Ville kanskje anbefalt Kielferga, eller noen dager på et feriesenter et eller annet sted? Kjører de bil?
Kjetil E Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Hei! Min mor brakk og fikk albuen ut av ledd like før ferien hennes begynte. Planene for de tre ukene var å være på hytta på fjellet, men dette blir nok ikke mulig nå. Hun er selvfølgelig veldig skuffet og lei seg og derfor ønsker jeg å komme med forslag slik at ferien ikke blir ødelagt av armbruddet. Er det noen der ute som har noen gode forlag til hva hun og pappa kan finne på i ferien? (helst ikke noe som er veldig kostbart) Takk for alle tips Anonymous poster hash: 0f2d6...94f Hvis hun er yrkesaktiv må hun sørge for å få sykemelding fra lege slik at hun kan ta de 3 ferieukene senere. Hvis ikke så mister hun dem.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Hvis hun er yrkesaktiv må hun sørge for å få sykemelding fra lege slik at hun kan ta de 3 ferieukene senere. Hvis ikke så mister hun dem. Det tenkte jeg også på. Hva med å ta en biltur og på hotell et eller annet sted? Det går fint selv om man har brukket armen. Anonymous poster hash: 4c0e5...6d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå