Gå til innhold

Ferie med armbrudd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Min mor brakk og fikk albuen ut av ledd like før ferien hennes begynte. Planene for de tre ukene var å være på hytta på fjellet, men dette blir nok ikke mulig nå. Hun er selvfølgelig veldig skuffet og lei seg og derfor ønsker jeg å komme med forslag slik at ferien ikke blir ødelagt av armbruddet. 

Er det noen der ute som har noen gode forlag til hva hun og pappa kan finne på i ferien? (helst ikke noe som er veldig kostbart) 

Takk for alle tips :) 

Anonymous poster hash: 0f2d6...94f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hytta ikke er så langt unna bilvei, hvorfor ikke være der? Mannen i huset må vel uansett at i et tak om de er der eller hjemme?

AnonymBruker
Skrevet

For å komme til hytta må man bære all mat i 10 km i sekk, så det blir nok dessverre for vanskelig.. 

Skrevet

Åja, da skjønner jeg. Ville kanskje anbefalt Kielferga, eller noen dager på et feriesenter et eller annet sted? Kjører de bil?

Skrevet

God idee! 

De kjører bil ja :)

Skrevet

Hei! 

Min mor brakk og fikk albuen ut av ledd like før ferien hennes begynte. Planene for de tre ukene var å være på hytta på fjellet, men dette blir nok ikke mulig nå. Hun er selvfølgelig veldig skuffet og lei seg og derfor ønsker jeg å komme med forslag slik at ferien ikke blir ødelagt av armbruddet. 

Er det noen der ute som har noen gode forlag til hva hun og pappa kan finne på i ferien? (helst ikke noe som er veldig kostbart) 

Takk for alle tips :)

Hvis hun er yrkesaktiv må hun sørge for å få sykemelding fra lege slik at hun kan ta de 3 ferieukene senere. Hvis ikke så mister hun dem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er yrkesaktiv må hun sørge for å få sykemelding fra lege slik at hun kan ta de 3 ferieukene senere. Hvis ikke så mister hun dem.

Det tenkte jeg også på. 

Hva med å ta en biltur og på hotell et eller annet sted? Det går fint selv om man har brukket armen.

Anonymous poster hash: 4c0e5...6d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...