AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Jeg sitter nå på do og kaster opp og driter meg ut. Kjente at jeg hadde jævlig vondt i magen da jeg våkna, det var så kraftige magesmerter at jeg trodde det var menssmerter. Jeg har kun spist 2 brødskiver med leverpostei i dag og jeg er ikke allergisk mot noe. Jeg blir dårlig i magen av kaffe da, men det skal liksom 2-3 kopper til for at jeg driter emg ut - har aldri kasta opp av kaffe. Og jeg har ikke drukket noe kaffe, tok meg bare èn halv kopp i går. Og omgangssyken går jo ikke nå, så jeg skjønner ikke hva det kan være. Hvordan blir jeg kvitt dette med en gang? Flyet mitt går om 6 timer..Anonymous poster hash: 154dd...114
peppermyntete Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Du kan få omgangssyke selv om den ikke "går nå". Og nei, du burde absolutt ikke fly, du kan ende opp med å smitte alle på flyet. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Du er i karantene nå. Dvs du ikke skal oppsøke folk, steder etc 48 timer etter siste "utfall" av diarè eller oppkast. Du skal dermed ikke fly. Omgangssyken kan du få hele året Anonymous poster hash: 482aa...456
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Det smitter jo via væske, jeg dropper ikke ferien min bare fordi noen på KG sier det.Anonymous poster hash: 154dd...114
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Det er ikke "bare noen på KG" som skriver du er i karantene. Fakta er at 48t etter oppkast/diaré som følge av infeksjon/omgangssyke er allmenn folkeskikk, det er utrolig egoistisk å smitte folk unødvendig. Noen kan bli alvorlig syk av en slik smitte. Ha egen håndkle, bruk antibac, sprit deg ofte, vask hendene ofte, vask håndklærne på kokvask. Anonymous poster hash: db98c...82e
pantora Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Så du synes det er verdt det at du kan (og sannsynligvis vil) smitte mange andre folk og ødelegge DERES ferie ved å reise når du er svært smittsom, så lenge DU får reist på ferie?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Matforgiftet? Kan være noe du spiste i gårAnonymous poster hash: 6e76b...b36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå