Gå til innhold

Hvilken fasong?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når målene mine er: Bryst 95 cm, Midje 75 cm og hofter 97 cm (målt der jeg er bredest over hoftene sett forfra og rumpen), er jeg da pære eller timeglass eller tilnærmet timeglass?

Anonymous poster hash: 36f9d...8bb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil dere si jeg er kraftig når jeg har disse målene og en høyde på 173 (kvinne)

AnonymBruker
Skrevet

Skal hofteomkretsen målen over det punktet der rumpen starter?

AnonymBruker
Skrevet

Ps

Fant ut at det er en vanlig kroppsfasong :) "A study of more than 6,000 women conducted at North Carolina State University in 2005 revealed that 46% of women were banana-shaped; just over 20% were pear-shaped; just under 14% were apple-shaped; and only 8% were hourglass-shaped. The hourglass is normally accepted as the "ideal" female shape in Western countries".

Skrevet (endret)

målte meg nå for moroskyld. Er 173 cm.

byste 86,5

midje 58

hofter 87

Ender opp som timeglass ifølge vitenskapen her, og får ofte skryt for fin timeglass-figur. men jeg kan også se pære-formet ut pga. smale skuldre. Jeg har en veldig nett bygning, men har vært heldig genetisk med former på de rette stedene. Personlig skulle jeg gjerne vært litt mer formfull.

Endret av niania
Skrevet

Tusen takk! Jeg er Banana or Straight

Er det ok å være det?

Hvorfor skulle det ikke være ok? :)

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Er det ok å være det?

Hvis mange svarer nei, det er ikke ok å være det, hva gjør du da?

Skrevet

Jeg synes det høres ut som timeglassfigur jeg. Du er ikke kraftig.

Jeg har 85-62-90 og anser meg selv som timeglass hvertfall, det er vel noe av de samme forholdene mellom målene dine?Min form fantes visst ikke i den linken.

Gjest Mythic
Skrevet

Jeg synes det høres ut som timeglassfigur jeg. Du er ikke kraftig.

Jeg har 85-62-90 og anser meg selv som timeglass hvertfall, det er vel noe av de samme forholdene mellom målene dine?Min form fantes visst ikke i den linken.

Kanskje du er såkalt cello?

AnonymBruker
Skrevet

Cello med de målene?? Nei, heller en vase.

Anonymous poster hash: caa88...d23
Gjest Mythic
Skrevet

Det har du rett i :)

Skrevet

Kanskje du er såkalt cello?

Ikke sikker. Ifølge http://www.shopyourshape.com/body-shapes/ var jeg hourglass. Men det finnes vel flere typer som er mer passende.

Hva mener du?

Gjest Coolaid
Skrevet

Er det ok å være det?

Hva syns du ? ? ? 

Har det noe å si hva andre syns eller hva du blir definert som på internett? Skjønner ikke du hvor teit dette egentlig er?

Hva syns du om kroppen din?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikker. Ifølge http://www.shopyourshape.com/body-shapes/ var jeg hourglass. Men det finnes vel flere typer som er mer passende.

Hva mener du?

Cello er en formfull, gjerne litt overvektig timeglass. Vase er en strekt timeglass, med lang midje. Med hennes mål er det lite sannsynlig hun er en cello. Tror nok det er timeglass, men først og fremst må man se på skuldrene. Er skuldrene like brede som hoftene, eller er de smalere?

Skrevet

Cello er en formfull, gjerne litt overvektig timeglass. Vase er en strekt timeglass, med lang midje. Med hennes mål er det lite sannsynlig hun er en cello. Tror nok det er timeglass, men først og fremst må man se på skuldrene. Er skuldrene like brede som hoftene, eller er de smalere?

Jeg har kort midje, generelt kort overkropp og lange ben. Skuldrene er like brede som hoftene.

Skrevet

Nei TS, du er ikke timeglass fordi du ikke har 30% (eller mer forskjell) på midje og bryst/hofter.

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns du ? ? ? 

Har det noe å si hva andre syns eller hva du blir definert som på internett? Skjønner ikke du hvor teit dette egentlig er?

Hva syns du om kroppen din?

Jo, jeg skjønner det.

Men jeg er veldig usikker både på kroppen min og annet

AnonymBruker
Skrevet

Nei TS, du er ikke timeglass fordi du ikke har 30% (eller mer forskjell) på midje og bryst/hofter.

Takk for svar! :)

Vet du om måling av skuldrene har noe å si i forbindelse med dette med kroppsform, og om man skal ta brystmålet rundt der brystene er størst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...