Gjest Tone S Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Noen som har prøvd Kestos eller lignende muskelstimulatorer? Litt fristet til å prøve, men har det effekt?
Montezuma Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Venninnen min har prøvd, og hun skryter uhemmet av behandlingen og effekten. Jeg skal oxo prøve, ja!
Letti Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Hva er forskjellen på Kestos og Bailine?
Gjest Tone S Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Uten at jeg vet for sikkert, tror jeg Kestos skal være mer dyptgående..?
Letti Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Uten at jeg vet for sikkert, tror jeg Kestos skal være mer dyptgående..? Har de noen hjemmesider?
Gjest Tone S Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Du finner info om det på http://www.karljohanhudpleie.no/ (se på figurforming) Kanskje du kan fortelle meg forskjellen etterpå?
Letti Skrevet 10. september 2004 #7 Skrevet 10. september 2004 Du finner info om det på http://www.karljohanhudpleie.no/ (se på figurforming) Kanskje du kan fortelle meg forskjellen etterpå? Nå har jeg fått sjekket opp litt og kestos har jeg prøvd for noen år siden, og det var helt grusomt. Forferdelig varmt og det stikker i huden og det jobbes altfor hardt for meg. Bailine er mere skånsomt. Så jeg prøver meg på bailine jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #8 Skrevet 10. september 2004 Hm.. tror jeg bør bestille prøvetime på begge deler før jeg bestemmer meg. Var det SÅ ubehagelig? Hvordan er Bailine i forhold mht effekt?
Letti Skrevet 10. september 2004 #9 Skrevet 10. september 2004 Hm.. tror jeg bør bestille prøvetime på begge deler før jeg bestemmer meg. Var det SÅ ubehagelig? Hvordan er Bailine i forhold mht effekt? Ja, jeg syns kestos var grusomt. Klarte ikke å slappe av, rett og slett så ubehagelig. Jeg er en ordentlig frysapine, men det ble alt for varmt og det stakk som små nåler i huden. Men det kan jo hende du ville ha syns det hadde vært greit. De elektroputene starter forsiktig (oppvarming) og bli hardere og hardere og for meg så syns jeg det var ubehagelig. Jeg hadde dessuten flere timer og syns ikke det var noen forskjell. Bailine er det syv år siden jeg prøvde og syns det var behagelig. Lå og leste en bok eller et blad og slappet av. Jeg husker ikke hvor mange timer jeg hadde, men en venninne av meg gikk ned 25 kilo ved hjelp av bailine og hun kuttet ut brød, pasta og poteter. Hun har fått den flotte kroppen i en alder av snart femti. Og hun kan ikke trene pga benskjørhet. Så til mandag går jeg inn for og gå ned 25 kilo frem til jul ved hjelp av omlegging av kostholdet og ved bruk av bailine to til tre ganger pr. uke. I tillegg går jeg en til to timer hver dag. Få en tilbake melding fra deg når du har prøvd begge deler da??!!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Det er en tid siden det er skrevet noe på denne siden. Deter nå slutten på 2008. Leste at en hadde ligget og lest og kost seg under behandling av bailine. SKULLE GJERNE HA VISST RESULTATET?? Den som syntes at kestos er vondt, har enten hatt for mye på eller har mye fett. Fettceller ineholder flere nerver enn muskler og derfor er det vondere når man har mye fett. Det kan roes ned med "tens" som er et program vi har.Er noen i tvil og vil prøve kan jeg kontaktes på tlf. 996 19 378 Kestos må prøves.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 Man kan kjøpe egne muskelstimulatorer fra Trimform, da kan man stille inn apparatet som man vil, man kan bruke tens eller andre innstillinger. det er også noe som går på motstanden mellom hud, fett og muskler. Har man mye fett, er det vanskeligere for signalene og trenge gjennom til musklene og da trenger man høyere styrke. man kan også plassere padsene lengre fra hverandre, -da går signalene lengre ned i muskulaturen. Men om det gjør vondt, kan det også være at man ikke har plassert padsene riktig, at man ikke har "truffet" muskelen skikkelig, så da må man bare omrokkere litt:)
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 12. mai 2009 #12 Skrevet 12. mai 2009 Kommer nettopp fra min første kestostime og synes det var greit jeg:) fikk styre litt selv opp og ned og ble 2 cm mindre rundt magen bare i dag pga jeg hadde ganske hard styrke, men det kommer jo ann på hvor mye muskler man har fra før og hvor mye man tåler.
Gjest su Skrevet 9. juni 2009 #13 Skrevet 9. juni 2009 Jeg hadde min første prøvetime med Kestos igår. Først syns jeg det var helt grusomt,men tok bare to min før jeg ble vant til det. Under behandlingen så hadde jeg veldig vondt i det ene låret, men da skrudde hun det bare ned på styrken på det området, og da ble det helt perfekt. Hun sa at jeg mest sannsynelig hadde et ømt punkt /muskel der. Det var rart da man kjenner at musklene jobber noe sinnsykt, me egentlig så er det en litt bra følelse også Jeg har lest over at noen har klaget på at det ble for varmt?? Under min behandlig så var temperaturen på platene perfekte. Kunne nesten ha vært litt varmere. Kan jo hende at varmen er noe man må styre, så hør med hun som jobber der evt. Det skal jo ikke være så varmt at det nesten gjør vondt. Jeg er ikke tvil om at jeg skal fortsette, og skal bestille meg en pakke på 10 ganger da hun som jobbet der sa at man burde ihvertfall ha 10 timer for å få noen effekt. For min del er det mest pga plager i rygg at jeg tar denne behandlingen, men det gjør jo ikke noe om det strammer opp kroppen litt også Men hun nevnte jo seff at skal man oppå bra resultat, så bør man trene litt ved siden av, og spise sunt. ( men det sier seg jo kanskje litt selv ) Jeg kan gi tilbakemld når jeg har tatt de 10 gangene, og om hvorvidt jeg har merket noen effekt av det Men anbefaler folk å ta prøvetime ihvertfall /su
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #14 Skrevet 14. oktober 2009 Dytter denne litt oppover jeg...er interessert i å prøve selv..kan dere fortelle hvordag det har gått dere som har prøvd..
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 hvordan får eg flyttet denne til Kosthold og trening forumet??
Gjest lise Skrevet 23. mars 2010 #16 Skrevet 23. mars 2010 En kestos muskelstimulator har mange forskjellige program å tilby; overvekt,oppstramming,cellulite,væskeansamling. Intensitet og varme kan reguleres,så har det gjort vondt har dere nok vært uheldige,terapeuten skulle ha satt ned intensiteten på styrken.Husk å si i fra! Har selv opplevd fantastiske resultater med kestos. Veldig fint for folk som av ymse årsaker ikke kan trene"normalt" p.g.a.skader,sykdom e.t.c. Kestos ga meg en oppstramming som ikke vanlig trening har resultert i,er kjempefprnøyd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå