AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har en kul på halebeinet, er som at noe væske har samlet seg der, kan ikke flyttes på, den blir vond og nummen om jeg legger vekt på den på noen måte, og nervene over den må være døde, kjenner ingenting .. Den "vokser" om jeg legger vekt på den og jeg blir helt nummen over hele :| Har vært på MR med denne og siden de ikke fant noe der så ble det ikke noe mer.. Men jeg vurderer å fra tilbake til legen med den, for den plager meg. Ikke bare ser det stygt ut, Rumpa mi ser liten ut pga den kula jeg har over. Men viktigste av alt, den ødelegger treninga mi. Spesielt nå som jeg trener pilates og man ligger endel, jeg kan ikke ligge lenge på ryggen, iallefall ikke ligge med føttene strake, da alt jeg kjenner er denne kulen. Så ehm.. det jeg lurer på er om det kan være noe hjelp med legen her? Om dere har hørt om noe lignende som har blitt gjort noe med? :/ Jeg har virkelig prøvd å leve med den, det er 2 eller 3 år siden jeg tok dette opp med legen med MR osv. men jeg klarer det ikke, den må vekk Får vondt bare jeg ligger for lenge på ryggen i senga, eller sitter litt bakover i en stol. Hindrer meg i alt, og den vokser så den blir mer og mer iveien da også!Anonymous poster hash: f5c95...71a
Nevian Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Høres veldig ut som en pilonidalcyste - som jeg selv har hatt flere ganger, og ikke unner noen. http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/hud/tvilling-pilonidalsykdom-8857.html
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Høres veldig ut som en pilonidalcyste - som jeg selv har hatt flere ganger, og ikke unner noen.http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/hud/tvilling-pilonidalsykdom-8857.html Nei, er ikke det der :/ har blitt sjekket, legen hadde vel sagt det hvis det var en tvilling. Og det ser ikke sånn ut heller. Anonymous poster hash: f5c95...71a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå