Tetra Skrevet 12. april 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 12. april 2006 Tok visst shoppinga på mandag, kikket bl.a på reisetrille til Martine, men fant ikke fargen jeg var ute etter så skal muligens ta en tur på lørdag og gå innom noen andre butikker som har samme vogna.... Nå har jeg akkurat bakt ut første ladning med brød, laget dobbel deig, slik at det blir 8 store..... Godt å få fyllt opp frysern litt. Sambo er å legger om til sommerdekk på ene bilen og Martine sover, så da blir det litt alene tid på meg Senere i dag skal vi spise middag sammen med sambos besteforeldre, de ville gjerne ta ioss med ut for å spise. Vi var litt skeptisk til plassen de foreslo da, men vi får jo bare prøve, de skryter sånn så... Er vel en times kjøring tror jeg for å komme dit, er ikke så ofte jeg har vært der, blir helst om sommeren for å kjøpr jordbær..... Så gjenstår det å se om det blir en vellykket tur... Skal på nattevakt til natta, skulle egentlig ha to på rappen, men har byttet bort den ene, så skal ha seinvakt i morgen i stedet og etter det er det fri til mandag Nei, da gikk ovnen opp så får springe opp på kjøkkenet å sette brødene til steking... Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 14. april 2006 Forfatter #622 Del Skrevet 14. april 2006 Hatt en aldeles nydelig påske hittil.... før jeg dro på jobb i går var vi en tur på fjellet sammen med en gjeng som sambo kjenner gjennom RK, kjempe koselig Martine koste seg mye også, hadde med akebrett å greier I dag var det møkka vær så jeg og Martine tok med min mor og dro i akvariet i byen, kjempe koselig, tok like greit å kjøpte meg et årskort så kanskje det blir til at vi reiser litt oftere, fint å ta som en søndagstur Var forresten innom plantasjen en tur i dag også, i grunn syns jeg det er tull at de har åpent alle helligdagene men..... fikk jo kjøpt noe stæsj så skal ikke klage. Kjøpte duk og lysestake til hagebordet og noen spisebrikker med hagen som formål. Gleder meg til sol og sommer..... Nå har mamma reist og Martine er lagt, så nå skal jeg og sambo bare koooooose oss resten av kvelden. Lite planer for resten av helgen, kanskje en tur til byen i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. april 2006 #623 Del Skrevet 14. april 2006 Høres ut som en deilig påske så langt. Jeg jobber og jobber, men er fornøyd med at det blir penger av slikt. Så da skal jeg ut å handle møbler til nye huset når neste lønning kommer Ellers har minien tatt kved her og. Jeg og mannen har hatt taco og nå er jeg klar for å ligge forran tv, med masse små godt Ha en super påske videre! og nyyyyt de siste dagene! Ps! Sender deg en pm ang hvor jeg jobber..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 15. april 2006 Forfatter #624 Del Skrevet 15. april 2006 Da har vi vært på shopping Kjøpte ny vogn til snuppa, endelig tok vi til vett og kjøpte en med svingbare forhjul.... Var med tanke på sydenturen vi kjøpte den, men skal nå ha den liggende i bilen som shoppingvogn, så kan vi bruke den andre til turvogn. Må også hjem til mamma å hente kombivognen snart, skal la den stå i barnehagen når Martine begynner der..... ble mye vogner etterhvert, men hver til sitt bruk Nå er snuppa levert til farmor og farfar, jeg og sambo skal på påskefjellet på fest Blir ikke så mange festene fortiden, så litt godt å komme seg ut Mannen som ble invitert, så jeg sa han kunne reise, men han han ville jeg også skulle bli med, og jeg er ikke vanskelig å be.... Så tok like godt å meldte oss på begge to Jeg kjenner ikke så mange der da, men.... blir forhåpentligvis kjent. Har vært å hilst på gjengen et par ganger før så. Håper bare det kommer litt flere ho kjønn så jeg slipper sitte der sammen med bare mannfolk. Skal spise taco og greier I morgen skal vi sove leeeeeeenge, ta oss en bedre frokost bare vi to før vi reiser å henter snuppa. Søndagen skal vi tilbringe ute om det er fint vær, finne på noe sammen siden det blir en intensiv uke som kommer med mye jobbing. jeg skal ha 2 dagvakter og 5 nattevakter uka som kommer så...... gjelder å kose seg mens en kan Ha en strålende påske-lørdags kveld :)b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. april 2006 #625 Del Skrevet 15. april 2006 Grattis med ny vogn Og kooooos deg masse på party! Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 16. april 2006 Forfatter #626 Del Skrevet 16. april 2006 Hadde det skikkelig trivelig i går, akkurat passe med folk på hytta og god mat og drikke. Koste oss med taco, musikk og kortspill Ble heldigvis ikke så seint, vi var vel de siste som dro og da var kl halv 2. Nå har vi akkurat tatt oss en god frokost, så nå er det tid for litt sløving før vi drar å henter Martine. Så at svigers dro på tur n år vi satt å spiste frokost, så da er det ikke vits å reise bort til dem enda..... Skal få lagt om til sommer dekk i dag på andre bilen, har lagt om på den ene alt, regner med det ikke blir de store snømengdene lengre. Tror dette blir en stille og rolig dag, regner som bare det ute,så er ikke så mye å finne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 16. april 2006 Forfatter #627 Del Skrevet 16. april 2006 Hmmmm..... snakket med en veninne av meg fra Bergen her om dagen, åh så lyst jeg fikk å reise dit på besøk.... Spørs om jeg rett å slett må se om jeg finner en helg som kan passe.... Nei, må tenke litt på det, fullt kjør fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 19. april 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 19. april 2006 Lite som skjer her i heimen... jobbing og atter jobbing.... Martine gikk et par skritt alene i sta, men tror nok fortsatt det går en stund før hun går skikkelig.... Nå skal vi bare slappe av og kose oss, se litt på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. april 2006 #629 Del Skrevet 19. april 2006 Hei vennen!! Tusen takk for koselig hilsen. Du er så god atte!! Synes det er en super ide å komme til Bergen. Det er en super fin by - iallefall med godvær Heia Martine som tar et par skritt. Derifra går det fort!! Skulle bare ønske det gjorde det samme med tenner Her i gården har vi bare to tenner nede. Ser ikke ut som det kommer flere på en stund heller.... Men den som vente...... Ha en koselig nattevakt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 20. april 2006 Forfatter #630 Del Skrevet 20. april 2006 Her i gården er det 11 tenner som har kommet på plass...... Nå har vi akkurat vært ute et par timer, var først hos svigers så Martine fikk leke ute på plenen sammen med hunden deres, så dro vi hjem og lekte på lekeplassen. Akkurat nå ble det litt Kg tid på meg mens sambo dusjer Martine, men får vel begynne å lage til kveldsmaten så den er klar, snart sengetid.... Bare to timer til jeg drar på jobb også, får heller oppdatere meg mer i andre dagbøker da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 20. april 2006 Forfatter #631 Del Skrevet 20. april 2006 Glemte å skrive at jeg vant meg ny mobiltelefon i en konkurranse i går Passet helt supert, skal gi den til mannen som har en pensjonert telefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. april 2006 #632 Del Skrevet 20. april 2006 Åh så gøy med telefon!!! Du er jammen heldig... Jeg vinner aldri på slike ting ja. Ha en super vakt i natt da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 21. april 2006 Forfatter #633 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Glossy Alltid sambo som har vinnerlykke her, men tror det har snudd.... siste gangene er det jeg som har vunnet, nå sist en tlf og i november vant jeg 10 000,- på kjendisjakten på tv2 Den forbanna Mercedesen vår er ødelagt Skal vel ikke klage siden det er en 77-mod ,men...... sambo skulle være grei å reise for å fylle disel for meg før jeg dro på jobb, og før han kom halvveis smalt et eller annet frami motoren.... så svigerfar måtte taue han hjem igjen.... Ble skikkelig styr her før jeg kom meg avgårde, måtte jo få lånt oss en bil til i dag slik at sambo kom seg på jobb.... Håper bare det går bra å fixe merca.... hadde liksom tenkt å ha den som arbeidsbil litt til.... men koster delene mer enn vrakpanten blir det nok heller ny brukt bil på oss.... Sambos morfoar skulle til en bilopphøgger å se etter deler i dag, så blir spennede å se. Skulle egentlig lagt meg litt nedpå nå som Martine tar dubben sin, men syns det er så vanskelig når det er sol ute fra blå himmel.... har i stedet hengt ut alle dyner og satt på en maskine med sengklær. har også slengt ut stueteppet for lufting. Må se å hvertfall få vasket over gulvene, så får støvtørking heller være støvtørking. Når tuppa våkner skal vi gå en lang tur, muligens spasere helt til banken å tømme sparegrisen til Martine, må bare motivere meg selv skikkelig først, for den turen vil nok ta hvertfall 1 1/2 time.... Hvis ikke går vi heller en kortere tur og tar bilen til banken - får se..... Bare tre nattevakter i gjen nå, men har ikke fri før neste fredag..... Liksom litt tidlig å glede seg til det enda.... Endret 21. april 2006 av Tetra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 21. april 2006 Forfatter #634 Del Skrevet 21. april 2006 Da var arbeidsbilen i fatra igjen Fixet på et par timer av sambo og svigerfar, pustet lettet ut da ja, og ikke ble det dyrt heller... fikk billige brukte deler.... Men lurer nå på om vi skal bytte den ut likevell, får muligens tilbud om å kjøpe en VW polo open air 97 eller 98 modell til en fin pris, så vi får se. Den sjansen har vi til høsten også, så mulignes vi venter å ser om merca går gjennom EU kontrollen først.... Men hadde ikke vært meg i mot å ha Polo som kone bil Sitter på jobb nå, veldig stille, bare 1 time til jeg kan legge meg, håper det blir stille i natt så jeg får de 6 timene med søvn, er så deilig å komme hjem uthvilt så har jeg hele dagen sammen med mine to som er hjemme. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. april 2006 #635 Del Skrevet 23. april 2006 Tusen takk for koselig hilsen. Er så godt å vite at noen tenker på meg Ser ut som de muligens har nett tilgang der oppe så da tar jeg med meg data. Håper de har det for ellers kan kveldene bli vel lange! Håper du får en fin uke, så skal jeg holde deg oppdatert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 24. april 2006 Forfatter #636 Del Skrevet 24. april 2006 I dag lærte snuppa å gå Er bare så herlig å se.... skikkelig fullemann Går ikke lange distanser, men går et godt stykke før hun faller, frem og tilbake i stua, og løper over plenen ute Var på jobb natt til i dag og var igjen på tidligvakt frem til lunsj i dag, så nå kjenner jeg at det er godt å synke ned i godstolen... har egentlig litt mer jeg skulle gjort da men... Har vært ute hele dagen, sol fra blå himmel, kan det bli bedre?? Skikkelig vår vær, lekt på lekeplassen og vært ute med trehjulssykkelen..... Martine elsker den Er så koslig nå som alle naboene trekker ut i vårværet og en kan slå av en prat når en er ute, lenge siden jeg har sett så mange ute rundt om her... Har ryddet rundt huset i dag, sambo tok traktoren å fikk kjørt bort mye rusk og rask som snekkerne la igjen da de bygde huset, vi har fått tatt ut hagemøblene og jeg har skiftet jord på alle stueplantene mine I morgen er det jobb igjen, men er heldigvis ferdig i 4 tiden og onsdag skal jeg på et jurs, så håper ikke det varer så alt for langt ut på dagen. Nei får legge sammen litt klær å rydde litt på kjøkkenet etter kveldsmaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 25. april 2006 #637 Del Skrevet 25. april 2006 Grattis til Martine som går!!!!! :hoppe: Alltid gøy å nå slike mål Mye jobbing på deg for tiden, men håper det går bra! Er jo veldig greit når det blir penger i kassa da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 28. april 2006 Forfatter #638 Del Skrevet 28. april 2006 Da er det helg, og jeg har fri til mandag Herlig Reiser hjem til mamma i dag, må hente vogna vi skal ha stående i barnehagen... bare to uker til Martine begynner nå.... Ellers lite nytt som skjer her, Martine går og går.... endelig knekt koden Nei, må begynne å pakke litt, og vaske noen klær, skal prøve å reise så snart sambo kommer hjem fra jobb. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. april 2006 #639 Del Skrevet 29. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. april 2006 #640 Del Skrevet 30. april 2006 Håper du koser deg masse hjemme hos mamma! Jeg reiser tilbake til sykehuset i morgen, men har med dataen så jeg får oppdatert meg litt her Er natta her hos meg, så skal krype under dyna. Er ei som kommer i morgen tidlig ja.... DET slår iallefall ikke feil nei Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå