Gå til innhold

Lyder under orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som er så "oppegående" under orgasme at de klarer å si ord, eller er det mest bare lyder? Hvilke ord bruker dere i så fall?

Anonymous poster hash: d9ba1...95b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Å herregud så godt"

Anonymous poster hash: b103e...7ee

Skrevet

Bare skrik ut det du klarer, ord eller lyder, samme det for bare det å høre en dame få en høylytt orgasme er nesten som å få en selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare skrik ut det du klarer, ord eller lyder, samme det for bare det å høre en dame få en høylytt orgasme er nesten som å få en selv :)

Hehe, så bra :) selv sier jeg ting som åh så deilig, så godt, åjaja, ta meg, men under orgasmene er jeg så borte at det bare blir ukontrollerte lyder :)

• Liker 2
Skrevet

Hehe, så bra :) selv sier jeg ting som åh så deilig, så godt, åjaja, ta meg, men under orgasmene er jeg så borte at det bare blir ukontrollerte lyder :)

Ukontrollerte lyder og dirty talk eller prat på norsk er jo himmelsk!

AnonymBruker
Skrevet

Blir plutselig helt stum når jeg kommer, eksplosjonen skjer innvendig hos meg :) Puster ikke engang.

Anonymous poster hash: 1c431...1f5
  • Liker 1
Gjest Fl0werp0wer
Skrevet

Blir mest høy stønning, men hender også at jeg skriker noe sånt som "åååå ja, så deilig" eller "åå sånn ja!" Om mannen min hjelper meg.

AnonymBruker
Skrevet

Blir mest høy stønning, men hender også at jeg skriker noe sånt som "åååå ja, så deilig" eller "åå sånn ja!" Om mannen min hjelper meg.

Hvilken type hjelp trenger du? :)

AnonymBruker
Skrevet

Grynter som en gris.

Anonymous poster hash: 1aa26...755
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...