Gå til innhold

"En usympatisk ungdomsgenerasjon"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Viktig tema, Care.

Jeg har ikke noe svar på problemet, men har tenkt litt på det.

Jeg fatter bare ikke hva som foregår inne i hodene på slike mennesker, og jeg aner ikke hvorfor det (lille) som faktisk foregår, foregår slik det gjør ( :P ) ...

Men å legge all skyld over på "samfunnet", det er det dummeste jeg hører. Hvem er samfunnet da? Ihvertfall ikke deg og meg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg går rett i fella nå, men det driter jeg i. Jeg vet også at dette innlegget ikke har noen nytte - egentlig, men jeg må bare få det ut.

Jeg er så utrolig drittlei Waco, han lager hvert eneste innlegget her inne til en useriøs grøt, og han får alle oss andre til å spore av fra den opprinnelige debatten.

Jeg er selvfølgelig klar over at det hersker ytringsfrihet i dette landet, og ikke minst på internett. Jeg forstår også at det ikke nytter å komme med en høflig oppfordring til Waco om å holde kjeft og stikke herfra, men det spiller ingen rolle, jeg ville bare ha det ut.

Bare et lite spørsmål Waco, er du arbeidsledig? Har du ingen familie? Ingen venner? Har du ingen hobbyer eller fritidsinteresser?

Nei, tenkte meg det, du tilbringer litt for mye tid her til å kunne få gjort noe konstruktivt ut av livet ditt, og mennesker med din innstilling til andre mennesker og til livet generellt faller gjerne litt utenfor i de fleste sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av mennesker som årsaksforklarer tortur med dop....

Ansvarsfraskrivelse kaller jeg det.

Waco

...som forøvrig ikke har noen kommentarer til det velskrevne innlegget ditt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, mye bra respons og mye dårlig (og da tenker jeg på dumme avsporinger).

Innlegget hadde ikke til hensikt å skjære alle over en kam. Det faller da på sin urimelighet, når man leser innlegget.

Jeg hadde heller ikke til hensikt å få et svar på problemet (går det an da?), men var heller ute etter ulike perspektiver og engasjement til problemet. Jeg tror selvsagt at dop er en årsaksforklaring.

Til Wacodebatten, Minmy - så må jeg nok si meg enig med deg. Men man må lære seg å ignorere usaklige innlegg og dritkasting. Prøv det en gang - det føles deilig og gir deg mer kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...