AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #21 Skrevet 19. juli 2015 Ikke være FOR ivrig. Jeg er 27 og ikke ute etter bad boys, men jeg blir uinteressert om fyren er for på'n. Jeg vil føle jeg gjør et kupp, det gjør jeg ikke om fyren er altfor interessert. Han må gjerne vise han liker meg, men ikke gi uttrykk for at han ikke får noen andre og derfor er desp etter meg. Anonymous poster hash: 62074...55f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #22 Skrevet 19. juli 2015 Ikke være FOR ivrig. Jeg er 27 og ikke ute etter bad boys, men jeg blir uinteressert om fyren er for på'n. Jeg vil føle jeg gjør et kupp, det gjør jeg ikke om fyren er altfor interessert. Han må gjerne vise han liker meg, men ikke gi uttrykk for at han ikke får noen andre og derfor er desp etter meg. Anonymous poster hash: 62074...55f Lykke til med singellivet. Anonymous poster hash: e28fc...761 4
Gjest sapmi belovoubme Skrevet 19. juli 2015 #23 Skrevet 19. juli 2015 Ikke være FOR ivrig. Jeg er 27 og ikke ute etter bad boys, men jeg blir uinteressert om fyren er for på'n. Jeg vil føle jeg gjør et kupp, det gjør jeg ikke om fyren er altfor interessert. Han må gjerne vise han liker meg, men ikke gi uttrykk for at han ikke får noen andre og derfor er desp etter meg. Anonymous poster hash: 62074...55f Hvis det er kjærlighet så har jeg missforstått kjærligheten for å si det sånn. så du føler ikke at du gjør et kupp om han er glad i deg og viser det? Jeg mener det er viktig og vise følelser og ikke skjule dem.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #24 Skrevet 19. juli 2015 Hvis det er kjærlighet så har jeg missforstått kjærligheten for å si det sånn. så du føler ikke at du gjør et kupp om han er glad i deg og viser det? Jeg mener det er viktig og vise følelser og ikke skjule dem. I en datingssituasjon er det ikke snakk om kjærlighet, men "shopping etter en best mulig partner". Ingen er glad i hverandre etter 2-3 dates. Det handler om å tiltrekke seg andre og få interessen deres til å vedvare. Jeg mener at det er lite lurt av gutter å være for ivrige. De fleste jenter liker å føle de har kapret en bra fyr, at han ikke kommer servert på et sølvfat. Balansen mellom å vise interesse, men ikke selge seg billig er stikkordet. Ingen liker noen som er desperate og bare logrer etter å gjøre deg til lags! Det er noe i det at jenter vil ha det de ikke kan få (dvs spill litt kostbar), det andre jenter vil ha (dvs du har valgmuligheter og er ikke desp) og gjør et kupp. Å være overivrig, snill og desperat; det lukter de fleste jenter på mils avstand og flykter/friendzoner deg. Jeg prøver bare forklare hvordan de fleste jentehjerner funker i praksis, og at DET kan være grunnen til at gutter som TS ikke får napp, uansett hvor snille, kjekke og ordentlige de er. Anonymous poster hash: 62074...55f 1
hocane Skrevet 19. juli 2015 #25 Skrevet 19. juli 2015 I en datingssituasjon er det ikke snakk om kjærlighet, men "shopping etter en best mulig partner". Ingen er glad i hverandre etter 2-3 dates. Det handler om å tiltrekke seg andre og få interessen deres til å vedvare. Jeg mener at det er lite lurt av gutter å være for ivrige. De fleste jenter liker å føle de har kapret en bra fyr, at han ikke kommer servert på et sølvfat. Balansen mellom å vise interesse, men ikke selge seg billig er stikkordet. Ingen liker noen som er desperate og bare logrer etter å gjøre deg til lags! Det er noe i det at jenter vil ha det de ikke kan få (dvs spill litt kostbar), det andre jenter vil ha (dvs du har valgmuligheter og er ikke desp) og gjør et kupp. Å være overivrig, snill og desperat; det lukter de fleste jenter på mils avstand og flykter/friendzoner deg. Jeg prøver bare forklare hvordan de fleste jentehjerner funker i praksis, og at DET kan være grunnen til at gutter som TS ikke får napp, uansett hvor snille, kjekke og ordentlige de er. Anonymous poster hash: 62074...55f Dette er fasit.
Gjest BabyBlue Skrevet 20. juli 2015 #26 Skrevet 20. juli 2015 Det er litt småfrekt å innrømme det, men om en gutt jeg såvidt kjenner er FOR snill mot meg ser jeg øyeblikkelig for meg at han har en baktanke. Da som regel noe seksuelt eller at han prøver å sno meg inn slik at jeg ikke skal ha samvittighet til å avvise han, han prøver å trappe meg til å gjøre han "tjenester" kun fordi han er Mr. Nice Guy. Hvorfor skal du være supersnill mot meg når du såvidt kjenner meg? Du har tatt meg i hånden, vet hva jeg heter og hvor jeg bor, men du vet ikke om jeg er verdt strevet. For alt du vet kan jeg være en superbitch som bare er ute etter å utnytte deg, så for all del ikke smisk eller smør for tjukt på. Jeg ser ikke på fyren som er overivrig på at jeg skal ha det komfortabelt (slitsom, desperat), eller drittsekken som tror han kan få hvem han vil (arrogant jævel, vil bare pule meg uansett). Jeg ser på han som smiler forsiktig til meg, kikker litt på meg uten å være creepy, og prater med meg fordi han vil og virker oppriktig interessert. Aldri tenk "SHIT, hvordan skal jeg få henne til å like meg?!" Tenk heller "Ah, lurer på om hun er noe å samle på?" Om du presenterer deg selv, er normalt hyggelig, virker interessert og ler på de rette plassene under samtalen kan det gode hende jeg blir nysgjerrig på deg. Men det kan ikke være overdrevent, du må vise meg at jeg må jobbe litt for å få deg, hvis ikke lukter det desperat lang vei. Guttene som VET at de finner noen uansett oppfører seg som oftest veldig uanspent og holder litt igjen, for de vet at de ikke trenger å legge svigermors drøm oppførselen på bordet med en gang for å snøre inn jenter. De har allerede vært på markedet en stund, muligens hatt noen seriøse forhold og vet hvordan gamet fungerer. Når disse guttene som allerede har nok selvtillit og er fornøyde med seg selv først blir forelsket i deg, og gjør det klart at det er deg de vil ha... Fy F, da er du fanget Du er der sikkert ikke selv siden innlegget ditt bærer preg av at du stresser litt for mye med om du er god nok osv, men du kan bli inspirert av det og ha det i bakhodet om du treffer en ordentlig jente du vil ta med hjem til middag. Selvtillit og bra selvbilde er sexy. Er det på plass er det en smal sak, egentlig. Hvis du vil ha jenter asap kan du selvfølgelig bli en stereotypisk douchebag, for arroganse og det å kjøre på som man vil uten å tenke på konsekvensene kan virke spennende. Meeen da må du også regne med at du får et tomt sexliv og jenter med daddy issues rett i fanget. Det vil du vel ikke?
Gjest BabyBlue Skrevet 20. juli 2015 #27 Skrevet 20. juli 2015 Du kan forresten også se på denne. Ikke bare se på tittelen og tenk at det er slemt sagt, men se helt til slutten og ta det til deg, for det er veldig mange gode poeng i den. Brutalt ærlig, men det er mye å si seg enig i.
Gjest Cartman Skrevet 21. juli 2015 #28 Skrevet 21. juli 2015 Du er ung, så kanskje du burde leve litt først.
himmeloghav Skrevet 21. juli 2015 #29 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er en gutt på 19 år som stadig vekk for høre at jeg er snill, omtenksom, sympatisk, kjekk og reflektert, men får aldri damenes oppmerksomhet. Jeg er sporty (spiller fotball på greit høyt nivå) er 190 høy trent gutt. er det fordi jeg er for høy ellerno? som jeg oppfatter det så liker jenter på min alder, gutter som Drikker og fester hverdag, frekke, sosialt dominerende gutter og litt sånn badboys typer som er utro mot dem 3 uker senere. skjønner ingenting og begynner å bli veldig usikker på meg selv og frustrert help, plis! Anonymous poster hash: 046cc...4e9 Det gjelder vel å finne den rette. Finn en jente med like interesser og verdier som deg selv. Jeg har inntrykk av at de ordentlige jentene liker ordentlige gutter. Det er de som blir gift til slutt. De andre blir forhåpentligvis skilt siden de er drittsekker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå