AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har sluttet med p-piller etter flere års bruk. Mye pga en hodepine som legen sa kunne være forårsaket av p-piller, samt at jeg tenkte kroppen kunne slippe unna hormoner fremover. Etter jeg har sluttet på piller og fått tilbud eggløsning så har jeg plager ved det. Jeg kjenner godt det stikker på den siden det er eggløsning, etter det får jeg seig eggehvit aktig utflod, for så etter et døgn bli veldig kvalm. Så kvalm at jeg kaster opp. Er det andre som er plaget med det samme? Er det pga ekstra hormontull etter p-pille slutt? Eller er dette fremtiden min hver bidige måned? Jeg hater å være kvalm :-/ Anonymous poster hash: 14f0e...a1e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Det er ikke uvanlig å ha stikkende smerter når man har eggløsning. Utfloden forandrer seg gjennom hele syklusen og går fra hvit til blank og litt slimete rundt eggløsningen. At du er kvalm er vel litt mer uvanlig, men vi er så forskjellige, noen får fortere kvalme enn andre. Det behøver ikke å forbli sånn for alltid, det kan hende kroppen fortsatt stabiliserer seg etter p-pillene. Hvordan var det før du startet på p-piller? Anonymous poster hash: 34117...f0c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Det er ikke uvanlig å ha stikkende smerter når man har eggløsning. Utfloden forandrer seg gjennom hele syklusen og går fra hvit til blank og litt slimete rundt eggløsningen. At du er kvalm er vel litt mer uvanlig, men vi er så forskjellige, noen får fortere kvalme enn andre. Det behøver ikke å forbli sånn for alltid, det kan hende kroppen fortsatt stabiliserer seg etter p-pillene. Hvordan var det før du startet på p-piller?Anonymous poster hash: 34117...f0c Tja, hvordan det var før p-pillene husker jeg neimen ikke. Det er 13 år siden Anonymous poster hash: 14f0e...a1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå