A4-livet Skrevet 19. juli 2015 #21 Skrevet 19. juli 2015 Vi fikk plass fra 24. men må betale full plass pluss matpenger. Blir vel tre dager han skal spise i barnehagen den måneden, betaler over 300 kr for de dagene... Må man så må man
MockingJay Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #22 Skrevet 21. juli 2015 Barnehageplass har nå blitt behovsprøvd. så det blir beregnet ut fra foreldrenes inntekt. Dermed vil det variere hva det koster. Hos oss betaler foreldrene kun for 1/2 august når de starter opp den 17. august, som jo er første dag i nytt barnehageår. Er det privat eller kommunal barnehage det er snakk om, TS? Privat barnehage.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #23 Skrevet 21. juli 2015 Her har de nye plass fra 1. august, og betaler nok dermed for hele mnd. Men vi får jo redusert betaling feks hvis det er streik slik at det ikke er noe barnehagetilbud noen dager, så jeg ville sjekket om dette stemmer hos dere at dere skal betale for hele august? Forutsatt at det er kommunal barnehage, de private gjør vel som de vil. Anonymous poster hash: 2f34f...4e3
Christina82 Skrevet 21. juli 2015 #24 Skrevet 21. juli 2015 Min begynte 28 januar, jeg fikk regning for 28, 29, 30 og 31 januar og hele februar som skulle betales den 01. Så man skal vel egentlig ikke betale før man begynner å bruke plassen, Jeg vil tro det er for halve august og halve september f.eks.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #25 Skrevet 22. juli 2015 Min begynte 28 januar, jeg fikk regning for 28, 29, 30 og 31 januar og hele februar som skulle betales den 01. Så man skal vel egentlig ikke betale før man begynner å bruke plassen, Jeg vil tro det er for halve august og halve september f.eks. Er fra samme kommune som ts, og det stemmer at man må betale for hele august. Om de derimot har lov til å ta betalt for en tjeneste man ikke har er en annen sak.Anonymous poster hash: 35311...a20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå