AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Nevn dine favoritt reise land og hvorfor. Anonymous poster hash: afd26...489
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Kroatia. Varmt og vennlig. Anonymous poster hash: 34bbc...671 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #3 Skrevet 18. juli 2015 Kriterier: - Greie priser - Lite kriminalitet - Mye å se og gjøre - Turistvennlig Anonymous poster hash: afd26...489
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #4 Skrevet 18. juli 2015 Sverige og Jersey Anonymous poster hash: 8b1ae...dae
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Kroatia har mye flott natur og veldig greie priser (sammenliknet med f.eks. Italia). Mitt inntrykk av Kroatiere er også veldig hyggelig. Bare møtt på vennlige og serviceinnstilte folk. Minuset er at landet er litt mindre "utbygd" enn vesteuropeiske land. Litt dårlige veier og kommunikasjonstilbud, det kan være litt tungvindt å komme seg rundt noen steder. Men det spørs nok like mye på hvor i landet man drar også. Jeg snakker om Split-regionen, men har hørt mye bra om Dubrovnik også! Hvis vi snakker om storbyer så er nok Berlin min absolutte favoritt blant de som ikke ligger en halv jordklode unna Norge. Enkelt å reise dit, mye å se, lett å komme seg rundt og ikke minst så er det en spennende by med mye nyere historie som fenger. Anonymous poster hash: 3a99e...8ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå