Juli3 Skrevet 18. juli 2015 #1 Skrevet 18. juli 2015 Hei Dere Jeg har i det siste slitt med å få kløe i halsen når jeg spiser appelsin. jeg fikk også dette da jeg spiste annanas og jordbær. Er det mulig at jeg er allergisk?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Sitrus frukter er en egen gruppe. fullt mulig å bli allergisk mot sitrus. Men sammenhengen mellom sitrus og jordbær ser jeg ikke. Litt pussig om du blir allergisk mot flere frukter samtidig. Har du pollenallergi, eller annen allergi?Anonymous poster hash: a3afe...08f
Juli3 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2015 Jeg vet ikke om jordbærene forutsaket det, men jeg hadde en frukstalat med både annanas og jordbær ;)Jeg har ikke pollen allergi eller andre alergier. Jeg synes at det er merkelig at det plutselig kommer nå. Har aldri hatt problemer med det før.
Supraspinatus Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Kan være tilfeldig og eller midlertidig. Det er rimelig enkelt å teste seg for slike allergier. To-tre legebesøk og en håndfull risp etterpå og du har svaret.
Juli3 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Jeg får bare at meg en tur dit. Ville bare sjekke om det var helt vanlige symtomer eller om jeg var helt på trynet Endret 18. juli 2015 av Juli3
Supraspinatus Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 Jeg får bare at meg en tur dit. Ville bare sjekke om det var helt vanlige symtomer eller om jeg var helt på trynet Kløe i halsen, hevelser, rennende nese, øyne og forkjølelsessymptomer er helt vanlig. Selv er jeg allergisk mot sitrus dersom jeg får skallsaft på huden, men går helt fint å spise sitrus. Jeg blir bare rød og det klør litt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #8 Skrevet 18. juli 2015 Du kan få allergier helt plutselig i løpet av livet. Utrolig surt likevel. Du kan fint være allergisk mot sitrus og jordbær samtidig, kan være en kryssallergi. Gjør som sagt ovenfor, oppsøk lege og få deg testet Lykke til Anonymous poster hash: abc82...1db 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå